Web Analytics Made Easy - Statcounter

سراجیان گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کانون که به آن بسیار افتخار میکنیم چاپ اولین نشریه دانشجویی به زبان انگلیسی در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران است. به گزارش خبرنگار گروه دانشجو خبرگزاری دانشجو، سحر سراجیان دانشجوی ترم ۷ علوم آزمایشگاهی و دبیر کانون زبان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در خصوص فعالیت های کانون زبان این دانشگاه گفت: کانون زبان یکی از کانون های دانشجویی دانشگاه است که زمان زیادی از فعال شدن آن نمی گذرد و با تلاش جمعی از دانشجویان جان تازه ای پیدا کرده و با اهدافی چون آموزش زبان در ابعاد گسترده تر و تلاش برای تشویق و هدایت دانشجویان برای یادگیری کاربردی زبان تاسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سراجیان ادامه داد: از ابتدای ورود به دانشگاه، درصدد فراگیری و ارتقاء سطح زبان خود بودم اما زمینه‌ای برای فعالیت و یادگیری در دانشگاه ندیدم و در آغاز ترم‌های اول اقدام به برگزاری کلاس‌های مکالمه آزاد با دوستانم در دانشکده پیراپزشکی نمودم و پس از مدتی با اعضای سابق کانون زبان که دیگر فعالیتی نداشتند آشنا شدم و تصمیم برآن شد که فعالیت کانون را از سر بگیریم.

دبیر کانون زبان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در خصوص برنامه‌هایی برای جذب دیگر دانشجویان به این کانون افزود: امروزه اهمیت زبان برای کسی پوشیده نیست و همه بر این موضوع واقف‌اند و فکر نمی کنم تکرار این موضوع برای جذب دانشجویان کارساز باشد. وی با بیان اینکه هدف کانون و شورای مرکزی آن، این است که فضایی دوستانه و راحت برای دانشجویان درست کند تا آنها خودشان برای شرکت در فعالیت ها داوطلب شوند تصریح کرد: همان طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین بخش‌های فراگیری زبان speaking است که اکثر دانشجویان حتی تعداد زیادی از کسانی که سطح زبان بالایی دارند در این بخش دارای اشکالات فراوانی هستند لذا وظیفه‌ی کانون این است محیطی را فراهم کند که اعتماد بنفس کافی را به دانشجویان بدهد تا درباره ی موضوعات مختلف اظهار نظر کنند.
سراجیان در خصوص فعالیت در کانون زبان اظهار کرد: شاید کسانی که از دور به فعالیت‌های کانون‌ها و تشکل‌ها نگاه می کنند مارا محکوم کنند که وقتمان را هدر میدهیم اما این دوستان تجربه هایی که ما در این فعالیت‌ها بدست می آوریم را در نظر نمی گیرند تجربه هایی مانند مدیریت ،شرکت در کارهای دست جمعی، مسئولیت پذیری و به نظر من دانشگاه محلی است که علاوه بر آموزش علمی دانشجویان، آنها را برای ورود به جامعه آماده می کند و چه محلی بهتر از دانشگاه برای یادگیری این مهارت ها؟

دبیر کانون زبان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به انتظاراتش از مسئولین افزود:توقع همه کانون‌ها و تشکل‌هاحمایت است ولی برای تشریح حمایت هر کانون معانی خودش را دارد و برای کانون زبان شاید مهمترین مشکلی که با آن سرو کار دارد نداشتن یک مکان ثابت برای تشکیل جلسات و یا رسیدگی به دانشجویان متقاضی است. وی با اشاره به اینکه شاید اگر دفتر یا میزی به کانون اختصاص داده می شد خیلی از مشکلات ارتباطی ما با دانشجویان رفع می شد گفت: مشکل بعدی ما نداشتن اعتبار کافی میان استادان است و اگر مفهوم درست کانون‌ها و تشکل‌ها بهتر برای استادان و مسئولان شرح داده شود کمتر سوءتفاهم بین ما ایجاد می شود.
سراجیان در خصوص فعالیت های کانون زبان تصریح کرد: در طول یک سالی که کانون نوپای زبان شکل گرفته برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری جلسات هفتگی فری دیسکاشن، جلسات یادگیری زبان ازطریق انیمیشن، همایش بزرگ چگونگی یادگیری زبان و موفقیت در کنکور های زبان، همایش بلو پرینت که خود شامل(سخنرانی اساتید به زبان انگلیسی موسیقی،تئاتر و....بود) برگزار گردیده و یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کانون که به آن بسیار افتخار میکنیم چاپ اولین نشریه دانشجویی به زبان انگلیسی در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران است که توانست توجه بسیاری از مسئولین را به خودش جلب کند و برنامه‌های جدیدی که این ترم برگزار خواهیم کرد برگزاری دوره‌های مختلف یادگیری زبان IELTS , MHLE, general با اساتید مجرب و برگزاری اردوهای شناخت زنجان با لیدر های انگلیسی است.


منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند

ایسنا/قم مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در تصادف یک دستگاه پژو یک نفر جان خود را از دست داد.

 بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان