Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@16:06:16 GMT

صنعت ساختمان در کشور با رکود روبه‌رو است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۹۰۱۰

صنعت ساختمان در کشور با رکود روبه‌رو است

استاندار جدید استان مرکزی با بیان اینکه صنعت ساختمان در کشور با رکود روبه‌رو است گفت: مشکلات حوزه صادرات سنگ محلات باید تسهیل و برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از محلات، سیدعلی آقازاده در مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در محلات با اشاره به ظرفیت‌های استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی و به ویژه شهرستان محلات از ظرفیت و نعمت خدادادی ویژه ای برخوردار است که برای استفاده بهینه از این نعمات باید هنرمند بود و استفاده مطلوب را برای حفظ نعمت ها را انجام دهیم و از هدر رفتن برخی منابع جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان محلات و دلیجان از گسترده و تنوع اقلیمی برخوردار هستند و همچنین شهرستان محلات به‌عنوان پایتخت گل، پایتخت سنگ و منطقه ویژه آب درمانی سرآمد است.

استاندار جدید استان مرکزی عنوان کرد: ما باید عقلانی و با برنامه مشکلات را نگاه بررسی کنیم و تنها به تعریف و تمجید و یا مشکلات موجود نپردازیم، همچنین گفتنی است که صنعت ساختمان در کشور با رکود روبه‌رو است و باید در این زمینه هم با بررسی مسائل مربوط به صادرات سنگ این حوزه را بیش از پیش تقویت کنیم.

آقازاده بیان کرد: برخی از مشکلات بخش معادن مربوط به گمرک، بانک ها و وزارت صنعت، معدن و تجارت و یاصنایع معدنی فعال باشد که این مشکلات همه ناشی از فرسودگی و قدیمی بودن صنایع و معادن است.

وی ادامه داد: برطرف کردن و جبران این فرسودگی‌ها هزینه های بالایی دارد که باید با حمایت و همراهی مسئول دولت این موضوع بررسی شود و اگر با یک نگرش تعامل و همکاری به موانع بنگریم می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

انتهایی پیام/

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در این نشست که در مسجد فاطمه زهرا(س) کوی امام علی(ع) شهر اراک برگزار شد، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: مردم منطقه مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف اجتماعی فرهنگی و معیشتی مطرح کردند و مقرر شد این جلسات با حضور میدانی مدیران در محلات مختلف برگزار شود تا بتوانیم حداقل قسمتی از این مشکلات را در مدت کوتاه مرتفع کنیم.
باقری افزود: این نشست‌ها به صورت مستمر در محلات و مناطق حاشیه نشین به خصوص شهر ساوه نیز برگزار خواهد شد.

استاندار مرکزی در این نشست حمایت از گروه‌های مردم را یک تکلیف دانست که باید مورد توجه جدی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
مخلص الائمه افزود: گروه‌های مردمی نیز باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند و امور مختلف را در مسیر درست پیگیری کند.
 برنامه ریزی برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • فرمانده کل ارتش : هر تجاوز دشمنان با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات