Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@07:19:19 GMT

دانلود زنگ خور آرام و با کلاس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۹۹۳۴۴

دانلود زنگ خور آرام و با کلاس

خبرگزاري آريا -

نظرتون چيه!؟

زنگ خورهاي آرام و با کلاس را در سايت ميهن دانلود برايتان قرار داديم که اميدواريم از آن استفاده کامل را ببريد در اين پست مجموعه اي از صداهاي با کيفيت با موضوع آرام و با کلاس مي باشند را در اين پست قرار داده ايم اين مجموعه آهنگ موبايل داراي 10 قطعه مي باشد. همچنين فرمت آن ها MP3 ميباشد و از کيفيت خوبي نيز برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون مي توانيد آين مجموعه را از سايت ميهن دانلود دانلود نماييد.
در ادامه بخوانيد دانلود آهنگ زنگ موبايل رمانتيک


لينک دانلود:اگر از اين فايل استفاده کرديد لطفا به آن رأي دهيد! دانلود با لينک مستقيم
اطلاعات فايل: حجم فايل: 4 مگابايت تاريخ انتشار: 2017 منبع: ميهن دانلود قيمت: رايگان
رمز فايل: پسورد:www.mihandownload.com
راهنماي دانلود: براي دانلود، به روي عبارت دانلود کليک کنيد و منتظر بمانيد تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخيره شدن فايل را انتخاب کنيد و منتظر بمانيد تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مديريت دانلود نداريد، پيشنهاد مي شود براي دانلود فايل ها حتماً از يک نرم افزار مديريت دانلود و مخصوصاًinternet download managerاستفاده کنيد.
در صورت بروز مشکل در دانلود فايل ها تنها کافي است در آخر لينک دانلود فايل يک علامت سوال ? قرار دهيد تا فايل به راحتي دانلود شود.
فايل هاي قرار داده شده براي دانلود به منظور کاهش حجم و دريافت سريعتر فشرده شده اند، براي خارج سازي فايل ها از حالت فشرده از نرم افزارWinrarو يا مشابه آن استفاده کنيد.
کلمه رمز جهت بازگشايي فايل فشرده عبارتwww.mihandownload.comمي باشد. تمامي حروف را ميبايستي به صورت کوچک تايپ کنيد و در هنگام تايپ به وضعيت EN/FA کيبورد خود توجه داشته باشيد همچنين بهتر است کلمه رمز را تايپ کنيد و از Copy-Paste آن بپرهيزيد.
چنانچه در هنگام خارج سازي فايل از حالت فشرده با پيغام CRC مواجه شديد، در صورتي که کلمه رمز را درست وارد کرده باشيد. فايل به صورت خراب دانلود شده است و مي بايستي مجدداً آن را دانلود کنيد.
فايل هاي کرک به دليل ماهيت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتي ويروس ها به عنوان فايل خطرناک شناسايي شوند در اين گونه مواقع به صورت موقت آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمس: از فشردگی بازی‌ها استقبال می‌کنیم/ تمرکز بالایی داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نه تنها با برگزاری بازی‌ها به صورت فشرده مشکلی نداریم، بلکه از این موضوع استقبال هم می‌کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاکو خمس در خصوص آخرین وضعیت تیم گفت: شرایط تیم بسیار مطلوب بوده و تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان در تمرینات خوب ظاهر شده‌اند. باتوجه به فشردگی مسابقات، فشار تمرینات را مناسب این شرایط طراحی کرده‌ایم.

وی افزود: با همان شور و اشتیاق  و انگیزه همیشگی، سعی خواهیم کرد با ارائه یک بازی خوب، نتیجه مناسبی کسب کنیم. هر چند می‌دانیم در خانه‌ یک تیم سرسخت بازی خواهیم کرد. تمرکز بالایی برای این مسابقه داریم.

خمس در رابطه با ارزیابی‌اش از تیم حریف، گفت: همان‌طور که گفته‌ام، بازی آسانی نداریم. باید فوتبال خوبی انجام داده و حفظ توپ کرده و با تمرکز بالا کار کنیم. آنها نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اند، با فشار و جنگندگی بالایی بازی می‌کنند و این موضوع را در بازی رفت نیز ثابت کردند.

وی در رابطه با فشردگی مسابقات، اظهار داشت: در اسپانیا به برگزاری بازی‌ها به صورت فشرده عادت داریم. برعکس این موضوع، به برگزاری بازی با فاصله زیاد عادت نکرده‌ایم. ما نه تنها با برگزاری بازی‌ها به صورت فشرده مشکلی نداریم، بلکه استقبال هم می‌کنیم. این موضوع باعث سرعت و چابکی لیگ می‌شود و به نفع همه است.

سرمربی تراکتور در رابطه با برگزاری آخرین بازی سال 1402، گفت: پیشاپیش عید نوروز و سال جدید را به همه هواداران تبریک می‌گویم و برای تمامی آنان و خانواده‌هایشان آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم با انجام یک بازی خوب و کسب پیروزی، عید نوروز را به کام هواداران شیرین‌تر کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانلود جزء هشتم قرآن کریم فایل صوتی با صدای استاد پرهیزکار
  • دانلود جزء هفتم قرآن کریم فایل صوتی با صدای استاد پرهیزکار
  • دانلود فایل صوتی جزء ششم قرآن کریم
  • دانلود فایل صوتی جزء پنجم قرآن کریم
  • دانلود فایل صوتی جز پنجم قرآن کریم
  • واکنش ظریف به انتشار فایل جدید صوتی: خیانت کردید
  • انتشار یک فایل صوتی دیگر از ظریف
  • واکنش ظریف به لو رفتن فایل صوتی جدیدش
  • خمس: از فشردگی بازی‌ها استقبال می‌کنیم/ تمرکز بالایی داریم
  • پاکو خمز: برگزاری بازی‌ها به صورت فشرده؟ استقبال هم می‌کنیم!