Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان آذربایجان شرقی از بهره‌مندی ۳ هزار مددجوی آذربایجان شرقی از وام کارگشایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد یاور زاده با تأکید بر تسهیل پرداخت وام به مددجویان گفت: سه هزار و ۱۳۸ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست سال جاری وام کارگشایی به مبلغ پنج میلیارد و ۸۳۲ میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی ازجمله اولویت‌های این نهاد برای توانمندسازی مددجویان است، افزود: در شش‌ماهه نخست امسال ۷۸۸ مددجو از تسهیلات اشتغال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان آذربایجان شرقی به مبلغ شش میلیارد و ۴۴۶ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

وی هدف از راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت را گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه عنوان کرد و گفت: امسال دو هزار خیر، چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری کرده‌اند.

یاور زاده تسهیل در ارائه خدمات بانکی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را از اهداف مهم تأسیس صندوق امداد ولایت دانست و افزود: این صندوق با تسهیل در ضمانت و پرداخت تسهیلات موردنیاز مددجویان نقش مهمی در طرح‌های اقتصادی و ایجاد شغل دارد.

وی افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت هم‌اکنون به شبکه شتاب بانکی متصل است و صاحبان سپرده و مددجویان می‌توانند باکارت الکترونیکی صندوق از تمامی دستگاه‌های عضو شبکه شتاب استفاده و وجوه خود را جابه‌جا کنند.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان آذربایجان شرقی بیان کرد: امید است با مشارکت خیران در سپرده‌گذاری میزان منابع این صندوق قرض‌الحسنه افزایش یابد تا زمینه بهره‌مندی نیازمندان و ارائه تسهیلات اشتغال و خودکفایی خانوارها بیش‌ازپیش فراهم شود

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۴۴ هزار خانوار در اوج مناعت طبع و عزت شایسته تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که در این راستا تلاش می‌کنیم تا در بخشها و حوزه‌های مختلف در حد وسع و توان کمک حال و یاریگر این خانواده‌ها باشیم.

وی افزود: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

حسین نژاد بیان: کرد پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغالزایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول امسال به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین نژاد از منتخب مردم مشگین شهر در مجلس به خاطر نگاه ویژه به رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم مجلس حامی محرومان و نیازمندان بوده و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748132

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی