Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آيا اين جديدترين نسخه است؟ بله. (مشاهده ساير نسخه هاي Resident Evil)
دانلود بازي رزيدنت اويل 6 (براي کامپيوتر)
Resident Evil 6 PC Game

داستان Resident Evil 6 ، درسال 2013 و 15 سال پس از رويدادهاي شهر راکون روايت ميگردد.
بخش اول از 24 دسامبر 2012 آغاز ميشود. در شرق اروپا حملات تروريستي روي داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جيک مولر پسر آلبرت وسکر براي جلوگيري از اين حملات به آنجا فرستاده ميشود در اين راه شري برکين از بازمانده هاي شهر راکون جيک را همراهي ميکند.
شري به جيک ميگويد از آنجايي که تو پسر آلبرت وسکر هستي براي توقف تمام اين ماجراها نياز به خون تو است و جيک موافقت ميکند تا با شري به جايي برود که از ادامه همه حملات جلوگيري کنند.
ناگهان هيولاي بزرگي در اين راه به اين دو حمله ميکند. شري و جيک چندين بار با آن مبارزه کرده اما اين هيولا آنها را تا چين دنبال ميکند.
همزمان با اين حملات کريس ردفيلد و پي‌ يرس نيوانس نيز بخش دوم داستان را رغم ميزنند. ايدا وانگ به کريس و پيرس حمله کرده است و بيشتر اعضاي گروه BSAA توسط وي کشته ميشوند و کريس و پيرس به کشور چين ميروند تا وظيفه مقابله با ويروس سي را داشته باشند.
اين بازي توسط گروه RELOADED کرک شده است.
در ادامه مطلب ميتوانيد تصاويري از محيط بازي و بخشي از ويژگي هاي آن را ببينيد.





مهم ترين ويژگي هاي بازي Resident Evil 6:
- گرافيک عالي بازي
- سبک ترسناک و جنگي بازي
- تنوع خوب زامبي ها و دشمنان
- محيط ترسناک بازي
- دوربين سوم شخص
- داراي اسلحه هاي متنوع
- قابليت حرکت آزادانه در محيط بازي
- صداگذاري دلهره آور
حداقل سيستم مورد نياز براي اجراي اين بازي:
پردازنده: 2.4 گيگاهرتز دو هسته اي
رم: 4 گيگابايت
کارت گرافيک: 1 گيگابايت
فضاي هارد ديسک: 16 گيگابايت
بازي رزيدنت اويل 6 (براي کامپيوتر)، Resident Evil 6 PC Game را دانلود کنيد:
دانلود پارت 1 (حجم 3.9 گيگابايت)
دانلود پارت 2 (حجم 1.4 گيگابايت)
تاريخ انتشار: 96/07/25
سيستم عامل مورد نياز: ويندوز 7, 8.1, 10
تست شده توسط سرزمين دانلود (توضيحات)
ساير نسخه هاي اين بازي
ساير بازي هاي جنگي براي کامپيوتر
راهنماي نصب و فعالسازي:
1. فايل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنيد.
(پسورد: www.sarzamindownload.com)
2. بازي را نصب کنيد. اما آن را اجرا نکنيد و اگر اجرا شده است از آن خارج شويد.
3. وارد فولدر Cracked File شويد. محتويات اين فولدر را در محل نصب بازي کپي کرده و جايگزين فايل موجود کنيد.
(اگر فايل را در مسير مناسب کپي کنيد پيغامي ظاهر ميشود که در آن بايد گزينه Replace و سپس Continue را بزنيد)
4. بازي را اجرا کنيد.
محل نصب بازي: فولدر محل نصب برنامه و بازي ها در درايو ويندوز و داخل فولدر Program Files قرار دارد.
براي پيدا کردن محل نصب بازي، روي آيکون آن در دسکتاپ يا منوي استارت کليک راست کرده و از منويي که باز ميشود گزينه Open file location را بزنيد.
اگر به جاي محل نصب بازي، پوشه حاوي آيکون آن باز شد، مجددا روي اين آيکون کليک راست کنيد و Open file location را بزنيد.
لينک هاي راهنما:
آموزش عمومي نصب نرم افزار و بازي در ويندوز
آموزش رجيستر کردن برنامه ها با استفاده از فايل هاي کرک شده


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستمزدی که کفاف زندگی را نمی‌دهد/ رزیدنتی و قوانین اجرانشده

علی سلحشور متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه و درد در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره معیشت و افزایش دستمزد رزیدنت‌ها اظهار کرد: افزایش حقوق رزیدنت‌ها از اواخر فروردین امسال اعمال می‌شود و طبق گفته وزیر بهداشت برای مجرد‌ها ۱۲ میلیون تومان و برای متأهلان مبلغ ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در سازمان نظام پزشکی پیگیری‌هایی از وزارت بهداشت، مجلس و سازمان برنامه و بودجه برای بهبود شرایط رزیدنت‌ها انجام شده است و حتی قول‌هایی هم گرفته که با عملیاتی شدن آنها شرایط از اکنون بهتر شود. 

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی به ریز جزئیات پیگیری‌ها اشاره کرد و افزود: قرار شده است در بحث بودجه ۱۴۰۳ کمک و حمایت انجام شود تا کمک هزینه تحصیلی رزیدنت‌ها افزایش یابد.

سلحشور به مشکلات اساسی رزیدنت‌ها پرداخت و بیان کرد: رزیدنت‌ها با مشکلات فراوانی از جمله فشار کاری، کرامت انسانی که در بیشتر مواقع رعایت نمی‌شود، مباحث اقتصادی، مشکلات آیین‌نامه‌ای و دستورالعملی دست و پنجه نرم می‌کنند که در هر کدام از این موارد مشکلات فراوانی وجود دارد.

دستمزدی که کفاف زندگی نمی‌دهد

وی گفت: تا سال گذشته کمک هزینه تحصیل 8 تا ۱۱ میلیون تومان بوده است درحالی که امسال گفته شده برای متأهلان تا ۱۵ تومان افزایش می‌یابد در صورتی که یک رزیدنت متأهل که شاید فرزند هم داشته باشد با 15 میلیون تومان چگونه در تهران یا در کلانشهر دیگر زندگی کند؟

متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه و درد در رابطه با مباحث آیین‌نامه‌ای بیان کرد: در آیین نامه دستیاری گفته شده است که دستیار اجازه کار ندارد و در طول مدت چهار سال فقط باید دانشجو باشد و اجازه هیچ گونه کاردیگری ندارد و اگر بخواهد کار کند، غیرقانونی است؛ بنابراین اگر یک رزیدنت چهار سال کار نکند، چگونه می‌تواند خرج و مخارج تحصیل و زندگی خود را برساند؟ در همین آیین نامه گفته شده است که دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال خوابگاه و محل سکونت رزیدنت ندارد درنتیجه یک دستیار باید محلی برای زندگی نیز فراهم و اجاره نیز پرداخت کند که ۱۵ میلیون تومان کفاف این مقدار مخارج را نمی‌دهد.

سلحشور افزود: وزارتخانه گفته است که شرط شروع رزیدنتی امضای ضمانت نامه محضری برای انجام طرح بعد از اتمام دوره رزیدنتی است و بسیاری از افراد با این ضمانت نامه مشکل دارند. برای امضا این ضمانت نامه رزیدنت‌ها باید دو نفر ضامن نیز داشته باشند که یک مشکل اساسی آنها نبود ضامن است. به همین دلیل با پیدا نکرد فرد مورد نظر از ضامنین پولی استفاده می‌کنند. در همین جهت با شکایات فراوان، دیوان عالی رای به لغو این ماجرا صادر کرده است.

مسئولان وزارت‌خانه دستورالعمل‌ها را اجرا نمی‌کنند

وی با اشاره به سختی و فشار کار رزیدنتی ادامه داد: در آیین‌نامه دستیاری ذکر شده است که حداکثر کشیک دستیاری ۱۲ عدد است. در صورتی که در تهران در جایی که بسیاری از مسئولان در بیمارستان‌ها به عنوان هیئت علمی هستند، اجرا نمی‌شود.یعنی مسئول وزارت‌خانه‌ای که این قانون را تعین کرده در بیمارستانی که خودش حضور دارد آن را اجرایی نمی‌کند و بیشتر از ۱۲ کشیک برای رزیدنت‌ها اعمال می‌کنند یعنی این دستورالعمل‌ها ضمانت اجرایی ندارند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی گفت: یکی دیگر از مشکلات رزیدنت‌ها که توجهی به آن نمی‌شود بحث مرخصی‌هاست. دو روز و نیم حق مرخصی یک رزیدنت است، اما اگر مدیر گروه اجازه دهد؛ بنابراین مدیر گروه به راحتی این اجازه را نمی‌دهد. 

سلحشور خاطر نشان کرد: متاسفانه در دستورالعمل‌ها بندی که به نفع سیستم و وزارتخانه است به سخت‌ترین شکل ممکن از دستیار تعهد گرفته می‌شود؛ اما آنجایی که می‌تواند به نفع دستیار باشد، ضمانت اجرایی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رزیدنت دانشجو است یا نیروی کار؟/ مدیر گروهی که همه کاره رزیدنت است
  • تجهیز پیشرفته‌ترین رایانه کوانتومی چین به یک سپر امنیتی قدرتمند
  • بررسی مشکلات رزیدنت ها در برنامه مخاطب خاص
  • ناپولی ۲ - ۲ فروزینونه/ پارتنوپی مقابل چشمان اسپالتی از سهمیه اروپایی دورتر شد+ فیلم
  • دستمزدی که کفاف زندگی را نمی‌دهد/ رزیدنتی و قوانین اجرا نشده
  • دستمزدی که کفاف زندگی را نمی‌دهد/ رزیدنتی و قوانین اجرانشده
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد وب‌کم/ نخستین وب‌کم یک قهوه‌جوش را نشان می‌داد!
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد وب‌کم/ اولین وب‌کم یک قهوه‌جوش را نشان می‌داد!
  • کامپیوترهای کوانتومی از رمزگذاری سبقت می‌گیرند
  • افزایش دریافتی رزیدنت‌ها تا حداقل ۱۵ میلیون تومان + فیلم