Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آيا اين جديدترين نسخه است؟ خير. (مشاهده نسخه جديد Resident Evil)
دانلود بازي رزيدنت اويل 4 (براي کامپيوتر)
Resident Evil 4 PC Game

Resident Evil 4 نخستين بار در اوايل 2005 عرضه شد و انقلابي در سبک بازي هاي اکشن سوم شخص به پا کرد.
در اين نسخه، بار ديگر، داستان را از نماي Leon S. Kennedy دنبال ميکنيد که ماموريت دارد اشلي، دختر گمشده رئيس جمهور را که به طرز مرموزي ناپديد شده بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راکون سيتي 6 سالي ميشود که نابود شده است و کپکام به فضايي جديد براي خلق داستان Resident Evil 4 نياز دارد. بنابراين ليان به دهکده اي در اروپا فرستاده ميشود تا اين ماموريت را انجام دهد.
به محض ورود، ليان درميابد که افراد محلي به شدت خشن هستند و خويي حيواني دارند. آنها اصلا مهمان نوازي خوبي از ليان نميکنند و به قصد کشتن او با انواع و اقسام وسايل به استقبال ليان ميروند.
بازي يک اکشن سوم شخص با درون مايه ترس و وحشت است، وقتي با اسلحه نشانه گيري ميکنيد دوربين بر روي شانه ليان قرار گرفته و ميتوانيد هدف گيري کنيد. در هنگام نشانه گيري نميتوانيد راه برويد که اين المان باعث ميشود تمرکز بيشتري بر روي هدف گيري خود داشته باشيد در عوض، آزادي عمل کمتري در هدف گيري خواهيد داشت.
در ادامه مطلب ميتوانيد تصاويري از محيط بازي و بخشي از ويژگي هاي آن را ببينيد.





مهم ترين ويژگي هاي بازي Resident Evil 4:
- گرافيک خوب بازي
- سبک ترسناک و جنگي بازي
- تنوع خوب زامبي ها و دشمنان
- محيط ترسناک بازي
- دوربين سوم شخص
- داراي اسلحه هاي متنوع
- قابليت حرکت آزادانه در محيط بازي
- صداگذاري دلهره آور
حداقل سيستم مورد نياز براي اجراي اين بازي:
پردازنده: 2.4 گيگاهرتز دو هسته اي
رم: 4 گيگابايت
کارت گرافيک: 1 گيگابايت
فضاي هارد ديسک: 6 گيگابايت
بازي رزيدنت اويل 4 (براي کامپيوتر)، Resident Evil 4 PC Game را دانلود کنيد:
دانلود بازي (حجم 3.2 گيگابايت)
تاريخ انتشار: 96/07/25
سيستم عامل مورد نياز: ويندوز 7, 8.1, 10
تست شده توسط سرزمين دانلود (توضيحات)
ساير نسخه هاي اين بازي
ساير بازي هاي جنگي براي کامپيوتر
راهنماي نصب و فعالسازي:
1. فايل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنيد.
(پسورد: www.sarzamindownload.com)
2. بازي را نصب کنيد. اما آن را اجرا نکنيد و اگر اجرا شده است از آن خارج شويد.
3. وارد فولدر Cracked File شويد. محتويات اين فولدر را در محل نصب بازي کپي کرده و جايگزين فايل موجود کنيد.
(اگر فايل را در مسير مناسب کپي کنيد پيغامي ظاهر ميشود که در آن بايد گزينه Replace و سپس Continue را بزنيد)
4. بازي را اجرا کنيد.
محل نصب بازي: فولدر محل نصب برنامه و بازي ها در درايو ويندوز و داخل فولدر Program Files قرار دارد.
براي پيدا کردن محل نصب بازي، روي آيکون آن در دسکتاپ يا منوي استارت کليک راست کرده و از منويي که باز ميشود گزينه Open file location را بزنيد.
اگر به جاي محل نصب بازي، پوشه حاوي آيکون آن باز شد، مجددا روي اين آيکون کليک راست کنيد و Open file location را بزنيد.
لينک هاي راهنما:
آموزش عمومي نصب نرم افزار و بازي در ويندوز
آموزش رجيستر کردن برنامه ها با استفاده از فايل هاي کرک شده


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «عصرانه مستند سیاستی» با هدف حرفه‌ای سازی جریان مطالبه‌گری مسائل در کشور

نخستین «عصرانه مستند سیاستی» با هدف حرفه‌ای سازی جریان مطالبه‌گری مسائل در کشور با حضور مقامات وزارت بهداشت، فعالان دانشجویی، اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی، دست اندرکاران تولید مستند «رزیدنت» در مرکز بررسی‌های استراتژیک برگزار شد.

به گزارش ایسنا، نخستین «عصرانه مستند سیاستی» با هدف حرفه‌ای‌سازی جریان مطالبه گری مسائل در کشور در مرکز بررسی‌های اسراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.

در این نشست پس از نمایش مستند رزیدنت و ارائه توضیحات تولیدکنندگان این اثر مسئولان و کارشناسان حاضر در جلسه پیشنهادات خود را در موضوع حل مشکل دانشجویان دستیاری پزشکی ارائه کردند.

مستند رزیدنت با تمرکز بر مشکلات دانشجویان دستیاری پزشکی از جمله فشار کاری بالا، پایین بودن دستمزدها، عدم وجود بیمه مسئولیت و بیمه شغلی برای دانشجویان و همچنین برخورد نامناسب از سوی اساتید و دانشجویان سال‌های بالاتر تهیه شده است.

مصطفی زمانیان، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک، در این برنامه با بیان اینکه معتقدیم ظرفیت هنر و رسانه ظرفیت بزرگی برای کشف مسائل است گفت: مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری روند نشست های عصرانه مستند سیاسی خود را با مستند رزیدنت آغاز کرده و از این طریق به دنبال آن است تا رسانه در خدمت جریان سیاستی کشور قرار گیرند.

چند برابر شدن دستمزد رزیدنت‌ها در دولت سیزدهم

نخستین نفری که دیدگاه‌های خود را پس از نمایش مستند رزیدنت بیان کرد دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، بود که معتقد است مستند مذکور تا حدودی احساساتی با مشکل دانشجویان رزیدنتی برخورد کرده و ما باید عمیق‌تر به مسائل نگاه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یکی از مشکلات کپی برداری از طب غربی و پیاده کردن مو به موی آن در ایران است و ما در پیاده کردن راه‌هایی که ترسیم می‌کنیم با مشکل مواجه هستیم.

قناعتی با اشاره به اینکه تا پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم و ریاست جمهوری آقای رئیسی دانشجویان رزیدنتی زندگی خود را با ماهی ۲ تا ۳ میلیون تومان می‌گذراندند، تاکید کرد: دولت آقای رئیسی خیلی خوب عمل کرد و دستمزد دستیاران را به میزان قابل توجهی افزایش داد.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارها بورسیه کردن دانشجویان است و حقوق دستیاران پزشکی باید برابر با پزشکان عمومی باشد که حداقل ۱۲ میلیون تومان است ادامه داد: البته باید مراقب باشیم که روحیه خدمتگزاری ما به روحیه طلبکاری تبدیل نشود. سختی جزوی از پزشکی است و ما باید به جای پرداختن به جنبه‌های احساسی، واقعیت‌ها را با عمق بیشتری ببینیم.

علی سلحشور، عضو شورای صنفی دستیاری پزشکی و سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشکی کشور، به عنوان یکی از کسانی که در ساخت مستند رزیدنت نیز حضور داشت گفت: پرداختی ها در دوره  رزیدنتی و حتی طرح پایین است و دریافتی ما در سال اول دوره طرح ماهانه ۱۱ میلیون و در سال دوم ۱۳ میلیون تومان بود. امیدواریم بتوانیم به راه حلی برسیم که مشکل دانشجویان دوره دستیاری را حل کند.

وزیر بهداشت به دنبال بهبود پرداختی‌ به رزیدنت‌ها

 سید امیر طبائیان، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاون فنی حوزه وزارتی وزارت بهداشت، با بیان اینکه نباید با موضوعات این چنینی حراستی برخورد کرد گفت: حل مشکل رزیدنت‌ها با افزایش نظارت بر بیمارستان‌ها قابل حل است اما مشکل این دانشجویان فقط دستمزد یا فشار کاری نیست بلکه احترام هم هست و باید در حوزه های مختلف از جمله بیمارستان ها و حتی رسانه‌ها احترام بیشتری برای این افراد قائل شویم.

این مقام وزارت بهداشت تاکید کرد: نظر وزیر بهداشت هم روی بهبود پرداختی‌ها به دانشجویان دستیاری پزشکی است.

دکتر کاظم قهرمان‌زاده، رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، به عنوان یکی دیگر از افراد حاضر در نشست کنونی گفت: موضوع پرداختی‌ها به رزیدنت‌ها باید اصلاح شود و در این زمینه دولت باید به کمک وزارتخانه بیاید.

وی همچنین معتقد است که مشکلات وجود دارد و باید روی آنها تمرکز کرد و به راه حل رسید.

توجه وزارت بهداشت به دغدغه دانشجویان

دکتر شباهنگ جعفرنژاد، معاونت آموزش پزشکی دانشکده پزشکی ایران، با تقدیر از دست‌اندرکاران ساخت مستند رزیدنت گفت در زمینه بهبود شرایط دانشجویان دوره دستیاری کارهایی انجام شده و این کارها می‌تواند شرایط را متعادل‌تر کند. بر اساس آیین نامه دستیاران پزشکی باید فقط ۱۲ شب در ماه شیفت داشته باشند و در روزهای معمولی هم بین ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۳۰ فعالیت کنند. باید با متخلفین در این زمینه برخورد شود.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از مشکلات دانشجویان دستیاری پزشکی حذف بیمه مسئولیت آنهاست و این مسئله فشار را بر دانشجویان افزایش داده است.

جعفرنژاد ادامه داد: نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که در وزارت بهداشت و معاونت آموزشی شرایط کاملاً متفاوت شده و دغدغه دانشجویان خیلی بهتر از قبل مورد توجه قرار می‌گیرند.

حمید عمادی، از شرکت‌کنندگان در نشست مذکور، گفت چند مسئله وجود دارد که یکی از آنها کاهش درآمد پزشکان است. اجرای برخی اقدامات در راستای بهبود درآمد پزشکان می‌تواند فشار مالی روی این قشر را کمتر کند. مسئله دیگر بحث ادغام آموزش پزشکی در درمان است که این موضوع باعث ایجاد فشار کاری بر رزیدنت‌هاست که باید تلاش کنیم تا این فشار نیز کاهش یابد.

این استاد دانشگاه تهران معتقد است: بخش سوم احترام است که هم از طرف اساتید و هم از طرف مردم، صدا و سیما، و وزارتخانه باید احترام بیشتری برای دستیاران پزشکی قائل شویم و باید زحمات پزشکان دیده شود.

بیمه مسئولیت دانشجویان دستیاری دانشگاه تهران حذف نشد

 کامبیز مرادزاده، که به عنوان نماینده دانشگاه تهران در این نشست حضور داشت، گفت: نکته‌ی مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که ما در دانشگاه تهران بیمه مسئولیت دستیاری پزشکی را حذف نکرده‌ایم و برای آنها ترمیم دریافتی هم در نظر گرفته‌ایم.

میرمحمد میری ،مدیر بخش تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید بهشتی، نیز با تاکید بر لزوم افزایش حمایت اجتماعی از دانشجویان دستیاری پزشکی گفت: باید پیش از قبول دانشجویان برای ورود به دوره دستیاری پزشکی استعداد و توانایی آنها برای گذراندن این دوره مورد ارزیابی قرار گیرد.

محسن عباسی، مشاور معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، توجه به قانون اساسی را یکی از راهکارهای بهبود شرایط دانشجویان دوره رزیدنتی عنوان کرد

 معصومه حیدری، معاون علوم پزشکی دانشگاه شاهد، معتقد است: باید امکاناتی که در اختیار اساتید قرار می‌گیرد در اختیار رزیدنت‌ها هم گذاشته شود و برای آنها بیمه شغلی، خوابگاه متاهلی نیز در نظر گرفته شود.

جلیلوند، پژوهشگر حوزه بهداشت سلامت، در حاشیه این نشست اذعان داشت که برای کاهش فشار روی رزیدنت‌ها باید بیمارستان‌ها متخصص بیشتری تربیت کنند تا نسبت تختی که به هر رزیدنت تخصیص داده می‌شود کاهش یابد.

پیشنهاد پاره وقت شدن دوره دستیاری پزشکی

دکتر علی اکبری ساری، رئیس مرکز آموزش سلامت، کاهش امید به آینده را یکی از مشکلات دانشجویان دوره دستیاری پزشکی عنوان کرد و گفت پیشنهاد می‌کنم که امکان پاره وقت شدن دوره دستیاری پزشکی فراهم شود و افراد به صورت نیمه وقت هم امکان حضور در دوره دستیاری پزشکی را داشته باشند تا از این طریق بتوانند توجه بیشتری به خانواده خود داشته و با طول دوره بیشتری فارغ التحصیل شوند.

ساعت کاری رزیدنت‌ها کاهش یابد

بستانچی تهیه کننده این اثر نیز با بیان این نکته که باید اول مشکل را قبول کنیم و بعد به دنبال راهکار بگردیم، گفت:  اول باید مشخص شود که رزیدنت‌ها دانشجو هستند یا نیروی کار و در صورتی که نیروی کار هستند باید برای آنها بیمه و حقوق در نظر گرفته شود. حرف اصلی مستند ما مردم هستند و برای ارائه خدمات با کیفیت بیشتر به مردم نباید ساعت کاری رزیدنت‌ها بیشتر از ۱۲ ساعت باشد.

کمتر شدن امید به آینده برای دانشجویان

نفیسه برهانی، متخصص اطفال و یکی از فعالان دانشجویی دوره رزیدنتی، خاطرنشان کرد: بی احترامی به رزیدنت‌ها افزایش یافته است. امید به آینده هم برای دانشجویان دوره دستیاری کمتر شده و این افراد اجازه مطب زدن در شهری که خدمت می‌کنند را ندارند.

بنای دولت بر پاسخگویی به مطالبات است

 زمانیان در خاتمه این نشست اظهارکرد: مشی دولت پاسخگویی است و ما به طور جدی پیگیر پاسخگویی در دستگاه‌ها هستیم. وقتی شخص رئیس جمهور برنامه‌اش پاسخگویی است دیگر مسئولین نباید از این موضوع شانه خالی کنند.

زمانیان تاکید کرد: ماحصل این نشست‌ها را در قالب یک گزارش به اطلاع شخص ریاست محترم جمهور و دستگاه‌های ذی‌ربط خواهیم رساند .

وی  با بیان اینکه مرکز بررسی‌های استراتژیک خود را مکلف به دفاع و پیگیری از این‌گونه مطالبات مردمی می‌داند و معتقد است باید زمینه را برای مطالبه‌گری حرفه‌ای در دستگاه‌ها فراهم کنیم و اگر خود را در معرض پاسخگویی قرار ندهیم در حصول موفقیت با مشکل مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد ۴-۳ لیورپول/ کامبک جنون آمیز شیاطین سرخ و صعود به نیمه نهایی+ فیلم
  • بلاتکلیفی تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳
  • بلاتکلیفی تعرفه‌ های پزشکی ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال
  • بلاتکلیفی تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال/ قول مساعد مجلس برای اصلاح شرایط رزیدنت‌ها
  • فولام ۳ - ۰ تاتنهام/ شکست تحقیرآمیز شاگردان پوستکوگلو در دربی لندن + فیلم
  • اوساسونا ۲ - ۴ رئال مادرید/ وینیسیوس جواب توهین را با دبل داد + فیلم
  • دارمشتات ۲ - ۵ بایرن مونیخ/ موتور تیم توخل روشن شد + فیلم
  • برگزاری «عصرانه مستند سیاستی» با هدف حرفه‌ای سازی جریان مطالبه‌گری مسائل در کشور
  • آموزش رمز گذاشتن در کامپیوتر برای سیستم و فولدرها
  • برنده مسابقه تایسون و پاول کیست؟/ کامپیوتر پاسخ داد