Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@23:57:58 GMT

درگیری شدید نماینده زن نیشابور و استاندار+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۰۲۵۰۶

درگیری شدید نماینده زن نیشابور و استاندار+فیلم

‍‍‍‍‍‍

درگیری شدید هاجر چنارانی نماینده نیشابور با معاون استاندار خراسان رضوی، سید جواد حسینی و حمله به وی با پایه بلندگو! دانلود
معاون سیاسی استاندار پیش‌تر از استان خراسان غربی که برای نیشابوری ها بمنزله استان شدن سبزوار است، نام برده بود. همایش «زن، سلامت و خانواده» ظهر روز یکشنبه 23 مهرماه در نیشابور در حالی برگزار شد که با حواشی از جمله بیرون کردن سید جواد حسینی، معاون سیاسی- امنیتی استاندار خراسان رضوی به دست نماینده این همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانلود

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در دفتر استاندار با بیان اینکه دستگاه‌ها باید از ظرفیت همه مجاری تامین منابع استفاده کنند، تاکید کرد: نسبت بین منابع و طرح‌ها در هر دستگاهی باید مشخص باشد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها برای انجام ماموریت‌ها فقط نباید به منابع خود توجه کنند، گفت: رویکرد ما این است که دستگاه‌ها باید با نگاه مسئله‌محور برای اقدامات مد نظر خود گام بردارند.

سیدجمال‌الدین حسینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی هم در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه دو موضوع سیاست‌ها و اولویت‌های بودجه سال جدید مطرح و در خصوص برنامه هفتم و برش استانی نظر دستگاه‌ها اخذ شد.

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد
  • بارش‌های بهاره درراه خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی خراسان رضوی
  • ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع