Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@21:26:25 GMT

حجت الاسلام قرائتی از آقای دوربینی عذرخواهی کرد.

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۰۲۶۷۱

حجت الاسلام قرائتی از آقای دوربینی عذرخواهی کرد.

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB

حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، در خصوص نوع برخورد خود با حسین نمازی (آقای دوربینی) گفت: روز جمعه گذشته بر اثر خستگی زیاد ناشی از چند برنامه در نقاط مختلف تهران، صحنه‌ای به وجود آمد که موجب ناراحتی مخاطبان شد که ای کاش آن صحبت‎ها را با لحن دیگری بیان می‌کردم.

وی در ادامه بیان کرد: در زمین دنبال فرشته و معصوم نگردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال انسان در هر درجه‌ای که باشد، خطا می‌کند. ابتدا از خداوند و بعد از ایشان (حسین نمازی) که مخاطب من بودند، عذرخواهی می‌کنم.

حجت‌الاسلام قرائتی با بیان خاطره‌ای از فعالیت خود در نهضت سوادآموزی خاطرنشان کرد: زمانی نماینده امام خمینی (ره) در نهضت سوادآموزی بودم که به فردی سپردم مرا برای نماز صبح بیدار کند؛ ایشان تعجب کرد. من گفتم بنده نماینده امام خمینی (ره) هستم، نه نماینده خواب و بیداری‌ام. به هر حال حرکتی از من سر زد که همین جا ابتدا از خدا و آقای نمازی و بعد از همه کسانی که در این سال‌ها ممکن است ناراحتشان کرده‌ باشم؛ عذرخواهی می‌کنم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • دوربینی که تصاویر را به شعر تبدیل می‌کند!