Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@03:50:36 GMT

تهدید کنگره آمریکا به قطع صادرات سلاح عراق

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۰۲۸۹۳

صراط: «المانیتور» اعلام کرد که کنگره آمریکا دولت عراق را تهدید کرد در صورت ادامه بحران در کرکوک صادرات تسلیحات این کشور به بغداد را متوقف خواهد کرد.
به گزارش مهر، در ارتباط با حوادث کرکوک، کنگره آمریکا درباره ادامه عملیات کرکوک به عراق هشدار داد.
در این رابطه، کنگره آمریکا تهدیدکرد با ادامه بحران در کرکوک ممکن است صادرات سلاح از سوی این کشور به عراق را قطع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالیست که سناتور «جان مک کین» سناتور جمهوری خواه ایالت آریزونا و رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا نیز ساعاتی پیش از نیروهای ارتش عراق خواسته بود تا دست از پیشروی بیشتر در کرکوک بردارند.
وی در بیانیه ای خطاب به دولت عراق اعلام کرده بود: سلاح هایی که آمریکا در اختیار بغداد قرار داده نباید علیه کردها به کار گرفته شود و گرنه این اقدام تاوان سنگینی خواهد داشت.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز چهارشنبه اطمینان داد که روسیه همه آنچه را که برای پیروزی در جنگ با اوکراین نیاز دارد، در اختیار دارد.

مدودف در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت: "ما هرآنچه که نیازمان است را داریم - پتانسیل فنی، تجربه کاری، پشتکار و قدرت، وفاداری ما به میهن، حافظه عمیق تاریخی، و اهداف درست تعیین شده. پیروزی از آن ما خواهد بود. "

علاوه بر این، این مقام گفت که مسکو "سلاح‌های مهیب" تولید می‌کند که "دشمنان" را می‌لرزاند.

دیمیتری مدودف پیشتر در واکنش به تصویب بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک به اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا و پیشنهاد اختصاص اموال مسدود شده روسیه به اوکراین گفت که امیدوار است به واسطه تصمیمات روس هراسانه‌ای که آمریکا علیه روسیه برای ارائه کمک‌های بیشتر به اوکراین اتخاذ می‌کند جنگ داخلی جدیدی در ایالات متحده رخ دهد.

او همچنین، سخنان جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه نتیجه درگیری در اوکراین به تصمیمات کنگره آمریکا در مورد کمک‌های مالی بستگی دارد، شر مطلق خواند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آمریکا روسیه را به استفاده از «سلاح شیمیایی» در اوکراین متهم کرد
  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام
  • امنیت غذایی جهان تهدید می شود
  • مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی