Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،احسان حدادی پس از پایان مرحله سوم رقابت‌های لیگ دو و میدانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: هوا بسیار سرد بود و هر کاری انجام دادم تا بدنم گرم شوم موثر واقع نشد، در واقع سردی هوا و وزش شدید باد باعث شد تا نتوانم رکوردهایم را در مرحله آخر لیگ دو و میدانی دوباره تکرار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اوایل فصل جاری نتوانستم آن چنان که باید عملکرد خوبی را بر جای بگذارم اما رفته رفته اوضاع خوب شد و خدا را شکر توانستم پایان فصل را با یک رکورد خوب به اتمام برسانم، انشالله سال آینده بتوانم مسابقاتم را با 65 متر شروع و با 70 متر هم تمام کنم.

عضو تیم آسان پرداخت درباره شرایط لیگ امسال گفت: به نظرم لیگ خوبی را شاهد بودیم، البته خودم نزدیک به چند سال بود که در این مسابقات حضور نداشتم اما خوشبختانه نتایج نیز قابل قبول بود. انشاالله با انجام تمرینات مستمر بتوانم در بازی‌های آسیایی و همچنین لیگ الماس و جام جهانی نتایج خوبی را برای کشورم کسب کنم.

رکورددار پرتاب دیسک درباره سفرش به آمریکا پاسخ داد: قرار است جمعه‌شب راهی آمریکا شوم و احتمالا در یک مسابقه بین المللی هم شرکت خواهم کرد. در آنجا به دنبال مربی هم هستم تا تمرینات اختصاصی ام را برای حضور هر چه بهتر در بازی‌های آسیایی زیر نظر او پیگیری کنم. همچنین تمام تلاشم بر این است تا تمریناتم را پس از بازگشت از آمریکا به خوبی پیگیری کنم تا بتوانم در بازی های آسیایی جاکارتا رکوردهای خوبی را به ثبت برسانم.

نایب قهرمان المپیک درمورد مذاکره با مربیان مدنظرش پاسخ داد: سه گزینه را مدنظر دارم و باید ببینم که کدام یک از آنها حاضر می شوند به ایران بیایند تا کارمان شروع کنیم.

حدادی در ادامه درباره اینکه آیا استخدام مربی خارجی سبب می شود تا مانند المپیک لندن بازهم برای کشورمان در رقابت های برون مرزی مدال آوری کند یا خیر، گفت: خوشبختانه تجربه‌ام نسبت به سالیان گذشته بسیار بیشتر شده است و امیدوارم بتوانم درالمپیک 2020 توکیو با عملکردی درخشان و ثبت رکوردهای خوب به جای مدال نقره این بار صاحب مدال طلا شوم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پاداش حسین توکلی بابت مسابقات آسیایی پرداخت شده است، یا خیر گفت: پاداش توکلی را من دادم و مسئولان موظف هستند این پول را به من پس بدهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

بازیکنان رئال در حالی در این بازی به مصاف حریف قدیمی رفتند که چهارشنبه شب در شهر منچستر برابر منچسترسیتی 120 دقیقه بازی کرده بودند و بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط فیزیکی و خستگی ستاره‌های محبوب‌شان بودند اما آنها در بهترین شرایط در این دیدار حاضر شدند. 

عملکرد خوب آنها در دیدارهای پرفشاری که در عرض چند روز گذشته انجام دادند باعث شد که آنچلوتی پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر بارسلونا به بازیکنان تیمش دو روز استراحت دهد و به این ترتیب، تمرینات این تیم امروز و فردا تعطیل خواهد بود و از چهارشنبه دوباره پیگیری خواهد شد. 

بازی بعد رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال سوسیداد خواهد بود و هفته آینده هم باید بازی حساس رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 

دیگر خبرها

  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم