Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از رویترز، این اظهارنظر دولت کاتالونیا در حالی اعلام شده که براساس اعلام دولت مادرید رهبر کاتالونیا باید دو روز دیگر به درخواست مادرید برای تعیین تصمیمش برای اعلام استقلال پاسخ دهد.

کارلوس پوگدمون، رهبر کاتالونیا روز دوشنبه از شفاف کردن موضعش درخصوص استقلال از اسپانیا خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تاریخ 10 اکتبر نیز ابتدا یک اعلام نمادین استقلال کرده اما مدت کوتاهی بعد از آن، آن را معلق کرده و خواهان مذاکرات با دولت اسپانیا شد.

او تا روز پنجشنبه فرصت دارد تا از طرحش برای جدا کردن کاتالونیا از اسپانیا عقب‌نشینی کند.

جوردی تورول، سخنگوی دولت منطقه کاتالونیا اظهار داشت: تسلیم هیچ یک از سناریوهای دولت ما نیست. ما روز پنجشنبه هیچ موضع متفاوت‌تری نسبت به موضعی که روز دوشنبه اعلام کردیم مطرح نخواهیم کرد.

در همین حال دادگاه قانونی اساسی اسپانیا در حکمی قانون رفراندومی که در همه پرسی کاتالونیا مورد استفاده قرار گرفته را باطل اعلام کرد.

اسپانیا کاتالونیا بارسلونا مادرید همه پرسی استقلال

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم