Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سخنگوی ائتلاف به اصطلاح ضد داعش گفت: گروه تروریستی داعش 87 درصد مناطق را که توانست در سال 2014 در سوریه و عراق تصرف و در آن اعلام خلافت کند، از دست داده است.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا به نقل از خرگزاری فرانسه، «رایان دیلون» در حساب توییتری خود در سومین سالگرد تشکیل ائتلاف یاد شده و همزمان با شکست داعش در شهر الرقه سوریه پایگاه اصلی این گروهک مدعی شدکه هم پیمانان ما داعش را از 87 درصد اراضی تحت کنترل خود بیرون رانده و بیش از 6 و نیم میلیون نفر را از سلطه تروریست ها آزاد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گروهک تروریستی در سال 2014 برپایی خلافت اسلامی را در مناطق گسترده ای از اراضی تحت کنترل خود در سوریه و عراق اعلام کرد.
رایان دیلون همچنین گفت که داعش در زمینه های مختلف شکست خورده، شبکه های وابسته به آن منهدم شده و شماری زیادی از سرکردگانش کشته شده اند.
گروه تروریستی داعش در ماه های اخیر خسارت های زیادی در صحنه های جنگ در سوریه و عراق از سوی نیروهای عراقی ، ارتش سوریه و نیروی مقاومت متحمل شده است.
به عقیده بسیاری از کارشناسان ائتلاف آمریکایی ضد داعش کمترین تاثیر را در بیرون راندن داعش و سایر تروریست ها از مناطق اشغالی در عراق و سوریه داشته است.
داعش اکنون تنها بخش های محدودی را در استان های حمص، حماه و مناطقی در نزدیکی دمشق پایتخت سوریه و جنوب این کشور در کنترل خود دارد.
در عراق نیز داعش 2 شهر در منطقه بیابانی واقع در غرب این کشور را تحت کنترل خود دارد.
شبد**1480**1010
مترجم:غلامرضا رفیع**انتشار:حسن معظمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آ اس اسپانیا؛ رودریگر مدافع میانی تیم فوتبال رئال مادرید از سوی یک روزنامه نگار آلمانی به حمایت و ارتباط با گروه تروریستی داعش متهم شد.   ماجرا از این قرار است که بازیکن رئال مادرید و تیم ملی فوتبال آلمان با انتشار عکسی که انگشت اشاره خود را رو به بالا گرفته است از سوی یک روزنامه نگار آلمانی متهم به حمایت از داعش شده است.   جولیان رایشلت در مورد این عکس نوشته است: این نماد گروه تروریستی داعش است و رودریگر با انتشار این عکس نشان داده است که از حامیان این گروه تروریستی است.   آنتونیو رودریگر در مورد این اتهام گفته است: این نشان دهنده توحید است و این که به یگانگی خدا اشاره دارد و من مسلمان هستم و به این موضوع ایمان دارم و دلیل این کار من فقط همین است و این یک سوء تعبیر است من با تروریست مخالفم و خواستار­صلح و دوستی هستم.

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی کروکوس را محکوم می‌کنیم
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • نیویورک تایمز: تمرکز داعش بر یارگیری از تاجیک ها
  • نیویورک تایمز: داعش بر یارگیری از تاجیک ها متمرکز شده است/ داعش برخلاف ادعاها نابود نشده است
  • روسیه: اوکراین در حمله خونین به کنسرت مسکو نقش داشته است
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • پژواک حمله تروریستی مسکو در پاریس
  • ادعای ماکرون درباره تلاش داعش برای حمله به فرانسه
  • ادعای «ماکرون» درباره تلاش داعش برای حمله به فرانسه
  • مکرون از تلاش داعش برای انجام عملیات‌ تروریستی در خاک فرانسه پرده برداشت