Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@17:26:23 GMT

AFC از خریبین و الفرج تست دوپینگ گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۰۳۰۰۱

AFC از خریبین و الفرج تست دوپینگ گرفت

مامور ضد دوپینگ کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اتمام بازی الهلال با پرسپولیس از 2 بازیکن کلیدی تیم عربستانی تست دوپینگ گرفت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس امشب در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط مقابل الهلال عربستان قرار گرفت که در نهایت به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت داد تا در مجموع با نتیجه 6 بر 2 مغلوب نماینده سعودی شود و الهلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون هواداران الهلال خبر داد که پس از اتمام این دیدار مامور ضد دوپینگ کنفدراسیون فوتبال آسیا از عمر خریبین و سلمان الفرج دو بازیکن کلیدی الهلال تست دوپینگ گرفت.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد

 در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و با این نتیجه  در حالی که کسی حتی فکرش را نیز نمی کرد سامورایی ها از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ژاپنی‌ها در نخستین دیدارشان در این رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان شکست خورده بود و در دیدار دوم موفق شده بود کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند، اما سامورایی ها که برای صعود به دور حذفی به پیروزی مقابل تاجیکستان نیاز داشتند در نهایت مقابل این به تساوی رسیدند.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را نیز از دست داد.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!