Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-28@15:33:20 GMT

ویدئوی تبلیغاتی هواوی میت 10 پورشه دیزاین

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۰۳۴۷۰

ویدئوی تبلیغاتی هواوی میت 10 پورشه دیزاین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: فرآیند ضبط مناظره ۲ کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز آغاز شد. - اخبار استانها -

سیدمحسن لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: مناظره این 2 کاندیدا در قالب برنامه 60 دقیقه‌ای آغاز شده و در کنار آن، برنامه 20 دقیقه‌ای تبلیغاتی هر 2 کاندیدای راه یافته به مرحله دوم حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز نیز تهیه می‌شود.

وی تصریح کرد: از 13 اردیبهشت ماه همزمان با تبلیغات مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد پخش این برنامه‌ها از شبکه سبلان خواهیم بود تا اهالی شمال استان در انتخاب کاندیدای نهایی قضاوت درست و سنجیده‌ای را داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: همراهی و همکاری خوبی را از سوی 2 کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز شاهد هستیم و امیدواریم روند تبلیغاتی مناسبی را در هفته آینده شاهد باشیم.

لطیفی افزود: قطعا این برنامه‌ها به مشارکت بیشتر مردم در مرحله دوم انتخابات منجر خواهد شد و صدا و سیما همچون مرحله اول انتخابات بستر مناسب رسانه‌ای را فراهم کرده تا در قالب برنامه‌های مناظره و تبلیغاتی آحاد مردم به ویژه ساکنان شمال استان با دیدگاه‌های کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در اسفندماه بر این بوده تا با پخش برنامه‌های مناظره و تبلیغاتی کاندیداها شرایط خوبی را برای مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات فراهم کند که قطعا این فرآیند در مرحله دوم نیز پیگیری می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اضافه کرد: در استان اردبیل از بین هفت منتخب مجلس، 6 نفر در مرحله اول به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کردند و نفر هفتم با کسب بیشترین آرا در روز 21 اردیبهشت ماه امسال تعیین شده تا در مجلس آینده در ترکیب نمایندگان استان قرار گیرد.

لطیفی بیان کرد: شرایط مساوی برای تبلیغات هر 2 کاندیدا در نظر گرفته شده و سعی ما بر این است تا بهترین بستر و فضای تبلیغی را در رسانه استانی برای هموطنان در انتخاب شایسته مهیا کنیم.

انتهای پیام/131

 

دیگر خبرها

  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است
  • قلک پورشه خالی شد
  • ویدئوی جدید «القسام» از اسرای اسرائیلی
  • (ویدئو) تصاویری دیدنی از تکامل پورشه در طول زمان
  • بخشی از تکامل در پورشه (فیلم)
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ۲ نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند | ویدئوی جست و جوی امداگران برای یافتن اجساد
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟