Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان شبکه تلویزیونی العراقیه اعلام کرد، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در گفتگوی تلفنی با حیدر العبادی نخست وزیر عراق بر حمایت و پشتیبانی کشورش از اقدامات قانونی دولت در راستای حفظ وحدت عراق تأکید کرد.

العبادی نیز در این گفتگوی تلفنی گفت: اقدامات دولت عراق بر اساس قانون اساسی بوده است که به حکومت فدرال اجازه می دهد برای محافظت از هموطنان و برقراری همزیستی مسالمت آمیز در کرکوک اعمال قدرت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

تحولات اخیر عراق محور گفتگوی تلفنی حیدر العبادی و امانوئل مکرون

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی هنیه باالعامری/ تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس روز چهارشنبه تلفنی با هادی العامری، رئیس ائتلاف فتح در عراق صحبت کرد.

جنبش حماس در بیانیه‌ای از تماس تلفنی «اسماعیل هنیه» با «هادی‌العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق و گفت‌وگوی طرفین در خصوص آخرین تحولات سیاسی و میدانی مرتبط با جنگ غزه خبر داد.

دو طرف در این تماس در خصوص موضوع موافقت حماس با طرح آتش‌بس و یورش رژیم صهیونیستی به رفح گفت‌وگو کردند.

اسماعیل هنیه در این تماس از مواضع عراق در قبال فلسطین تقدیر کرد و عملیات‌های مقاومت عراق در حمایت از غزه را ارزشمند دانست.

هادی العامری نیز ضمن تأکید بر موضع ثابت عراق در رد تجاوز و ایستادگی در کنار ملت فلسطین، گفت که گروه‌های فلسطینی در نهایت حکمت و درایت شرایط را مدیریت می‌کنند در زمان مناسب تصمیمات مناسب می‌گیرند.

کد خبر 6101001

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی اسماعیل هنیه و هادی العامری
  • تماس تلفنی هنیه باالعامری/ تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه
  • تماس تلفنی «هنیه» و «السودانی»
  • تماس تلفنی هنیه با السودانی/ تقدیر حماس از مواضع عراق
  • دهقان: دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده است
  • توضیحات معاون حقوقی رئیسی درباره پول های بلوکه شده ایران در عراق
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم