Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه (سقا) برای ثبت و دریافت مجوز خروج اربعین برای دانشجویان آغاز به کار کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه (سقا) برای ثبت و دریافت مجوز خروج اربعین برای دانشجویان به نشانی www.sagha-noor.ir آغاز به کار کرد.
دانشجویان مشمول (معافیت تحصیلی) که قصد حضور در پیاده روی اربعین حسینی را دارند، با ثبت نام در این سامانه می توانند به صورت رایگان مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با ثبت نام در سامانه سقا دیگر نیازی به قراردادن ودیعه سه میلیون تومانی نزد نظام وظیفه نمی باشد. لذا تعهد نامه محضری جهت ضمانت کفایت می کند و همچنین نیاز به ثبت آن در دفاتر اسناد رسمی نیست و در نتیجه دانشجویان نباید هزینه ثبت در دفاتر اسناد رسمی را پرداخت کنند.
از دیگر خدمات سامانه سقا، دریافت اسکان در نجف و کربلا برای کاروان های دانشجویی می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • لزوم دریافت شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • کسب رتبه ششم چهارمحال و بختیاری در صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • خروج یک سامانه بارشی از سیستان و بلوچستان و ورود دیگری