Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - حجت‌الاسلام سليمي گفت: مسئولان وزارت آموزش و پرورش بايد برخورد مناسب را با شخص خاطي انجام دهد تا ديگر کسي جرات انجام چنين اقداماتي را پيدا نکند. حجت‌الاسلام عليرضا سليمي عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري تسنيم، با اشاره به تنبيه دانش‌آموز پايه ششمي در شهر شوش(خوزستان)، اظهار داشت: تنبيه‌بدني دانش‌آموزان از نظر مجلس و اعضاي کميسيون آموزش محکوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه تنبيه دانش‌آموزان يک اقدام غيرانساني است، افزود: مجلس چنين اقداماتي را محکوم کرده و با جديت اين مسئله را بررسي و آسيب‌شناسي مي‌کند تا ديگر شاهد چنين مسائلي نباشيم.
عضو هيئت‌رئيسه کميسيون آموزش مجلس با تاکيد بر اينکه مسئولان آموزش پرورش نيز مخالف برخورد فيزيکي با دانش‌آموزان هستند، ادامه داد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش بايد به اين مسئله ورود کرده و برخورد مناسب را با شخص خاطي انجام دهد تا ديگر کسي جرات انجام چنين اقداماتي را پيدا نکند.
حجت‌الاسلام سليمي با تاکيد بر اينکه آموزش و پرورش در پذيرش معلمان و مربيان بايد دقت بيشتري داشته باشد، گفت: رعايت اخلاق و برخورد محترمانه با دانش‌آموزان يک اصل است که بايد رعايت شود.
به گزارش تسنيم، 2 روز پيش يک دانش‌آموز پايه ششم در شهر شوش استان خوزستان از سوي ناظم مدرسه تنبيه فيزيکي شد که منجر به آسيب شنوايي اين دانش‌آموز شده است.
انتهاي‌ پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد