Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:30:10 GMT

تداوم صدرنشینی کارون اروند خرمشهر و نفت امیدیه

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۰۵۳۶۸

تداوم صدرنشینی کارون اروند خرمشهر و نفت امیدیه

کارون اروند خرمشهر و نفت امیدیه صدرنشینی خود را همچنان حفظ کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور با رقابت تیم‌های حاضر در این لیگ در شهرهای مختلف ایران انجام شد.

از 5 نماینده استان خوزستان نفت امیدیه، پخش و پالایش آبادان، کارون اروند خرمشهر و فولاد نوین اهواز در این هفته برای رویایی با حریفان خود به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه صدرنشینی خرمشهری‌ها

در نخستین دیدار نمایندگان خوزستان در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم‌های مقاومت تهران و کارون اروند خرمشهر در ورزشگاه میلاد نور تهران به مصاف هم رفتند.

مسعود قاسمی، محمد مجرد، علی مغنمیان، علی حسینی، میلاد ربانی‌فر، حامد سرلک، رحیم آلبوغبیش، محمد لامی‌نژاد، فرشاد بهاروند، هادی دغاغله و محمد سرافراز بازیکنان کارون اروند خرمشهر بودند.

این بازی با نتیجه یک بر صفر به‌سود تیم مقاومت به پایان رسید و تیم کارون اروند خرمشهر نتوانست از هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور امتیازی دشت کند.

هر چند تیم کارون اروند خرمشهر در این مسابقه شکست خورد ولی با 15 امتیاز همچنیان در صدرجدول رده‌بندی گروه نخست قرار دارد.

گل سه امتیازی نصرالله درفشی

همچنین در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم‌های خوشه طلایی ساوه و نفت امیدیه با هم مسابقه دادند که نفتی‌ها توانستند حریف خود را شکست دهند.

نصرالله درفشی از روی نقطه پنالتی برای نفت امیدیه گلزنی کرد تا سه امتیاز این دیدار نصیب تیم خوزستانی شود.

شکیب سروری، صادق کرمی، مازیار فرخی، حسین حجازی، محسن طیبی، مهدی کاووسی، مهدی داغر، میلاد شریفات، ایوب سبحانی‌پور، نصرالله درفشی و سجاد عبدویی بازیکنان نفت امیدیه مقابل خوشه طلایی ساوه بودند.

با کسب این پیروزی تیم نفت امیدیه 16 امتیازی شد و در صدر جدول گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی ماند.

تساوی فولاد نوین

همچنین در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران بازی فولادنوین اهواز و شاهین شهرداری بوشهر برگزار شد.

امیر مقداد مالکی، دانیال شیرالی، محمد بختیاری، محمدامین سعیداوی، محمد مدملیسی، حامد ممبینی، حسن معاوی، علی عادلی،شهاب قنبری، علی آل‌کثیر و بهروز بارانی برای تیم فولادنوین به میدان رفتند.

این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک یایان یافت که علی آل‌کثیر برای تیم فولادنوین اهواز و مهدی چاکوتاه زاده برای شاهین بوشهر گلزنی کردند.

با این تساوی امتیازات تیم فولادنوین اهواز به عدد 9 رسید و شاهین بوشهر نیز 14 امتیازی شد.

14 امتیازی شدن نفت آبادان

همچنین تیم‌های پالایش نفت آبادان و گیتی پسند اصفهان در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال ایران به مصاف هم رفتند.

این بازی در ورزشگاه 17 شهریور آبادان برگزار شد که با برتری دو بر یک تیم میزبان به پایان رسید.

با این پیروزی 3 امتیاز دیگر به امتیازات تیم پالایش نفت آبادان اضافه شد که توانست جمع امتیازاتش را به عدد 14 رساند و پس از نفت امیدیه در جایگاهش رده دوم جدول لیگ دسته دوم فوتبال ایران باقی بماند.

میزبانی استقلال اهواز

دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال ایران بعدازظهر روز چهارشنبه با انجام پنج مسابقه از گروه دوم به پایان می‌رسد که استقلال اهواز میزبان کاسپین قزوین است.

دیدار تیم‌های استقلال اهواز و کاسپین قزوین از ساعت 15:15 روز چهارشنبه 26 مهرماه در استادیوم تختی اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز

لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. 

طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

 جمع جرایم تعیین‌شده توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جرایم را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی داشته و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. 

 این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجرسپاسی در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی