Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@08:10:32 GMT

دروغ می‌گویند مثل شرق

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۰۵۷۵۷

دروغ می‌گویند مثل شرق

شهردار تهران ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح دوشنبه در نشست خبری مدعی ممنوع‌التصویری خود در صداوسیما شد اما صداوسیما ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه دوشنبه‌شب، در پربیننده‌ترین ساعت شبکه تهران، نشست خبری شهرداری را پخش کرد. به گزارش جهان نيوز، روزنامه «وطن امروز» نوشت: رسانه‌های زنجیره‌ای حامی دولت روز گذشته به صورت هماهنگ مدعی شدند محمدعلی نجفی، شهردار تهران ممنوع‌التصویر شده و صداوسیما انتشار اخبار مربوط به شهردار تهران را ممنوع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا روزنامه شرق عکس یک صفحه نخست خود را به همین موضوع اختصاص داد و از قول محمدعلی نجفی نوشت: شنیده‌ام ممنوع‌التصویر شده‌ام. این روزنامه این جمله را از اظهارات محمدعلی نجفی انتخاب کرده بود.

براساس گزارش این روزنامه خودش ادعای ممنوع‌التصویری‌اش در صداوسیما را مطرح کرده بود. ادعای این روزنامه در حالی است که زمانی که مدیران این روزنامه در حال نگارش این اظهارات و انتخاب آن برای صفحه نخست خود بودند؛ نشست خبری محمدعلی نجفی در ۳ بخش خبری تلویزیون درحال پخش بود. این در حالی است که نشست خبری نجفی روز دوشنبه در بخش‌های مختلف رادیو نیز پخش شده بود.

براساس این گزارش نشست خبری شهردار تهران در بخش‌های خبری پر بیننده تلویزیون پخش شد به گونه‌ای که در بخش‌های خبری ساعت ۲۱ و ۲۴ نشست خبری محمدعلی نجفی و اظهارات او در این نشست پخش شد. از سوی دیگر نشست خبری شهردار در شبکه تهران نیز برای مخاطبان تهرانی به صورت ویژه پخش شد. بخش‌های خبری رادیو نیز شامگاه دوشنبه اقدام به پخش گزارشی از نشست خبری شهردار تهران کردند.

نکته قابل تامل اینکه نجفی ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح دوشنبه در نشست خبری مدعی ممنوع‌التصویری خود در صداوسیما شد اما صداوسیما ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه دوشنبه‌شب، در پربیننده‌ترین ساعت شبکه تهران، نشست خبری شهرداری را پخش کرد. قاعدتا این روزنامه قبل از نهایی کردن صفحه نخست خود باید از پخش نشست خبری نجفی از تلویزیون (ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه) باخبر شده باشد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجلس درا بتدای نشست علنی امروز با بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین بر اساس اصل ۸۵ مخالفت کرد. 

ایجاد سلسله مراتب وضع قوانین، تعیین وزن و الزامات اجرایی مصوبات نهاد‌ها و اختیارات آنها از اهداف این طرح است.

قوانینی که بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی تصویب می‌شوند به صورت آزمایشی اجرا می‌شوند و مدت زمان اجرای آنها هم محدود خواهد بود.

کلیات اینگونه مصوبات در نشست علنی و جزئیات آن در کمیسیون مربوطه تصویب می‌شود.

در ادامه، چند ماده از طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی تصویب شد.

بر اساس این مصوبات، سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع با نام سپند تشکیل می‌شود.

نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات این سازمان و بهره مندی آن از امتیازات و تخفیفات صنایع دفاعی و سایر مراکز تحقیقاتی از جمله مصوبات نمایندگان در قالب این طرح است.

امروز همچنین با یک فوریت طرح اصلاح برخی از احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی موافقت شد.

در صورت تصویب این طرح، معافیت‌های مالیاتی شرکت‌های بورسی، صندوق‌های سرمایه گذاری و شرکت‌های بیمه به روال سابق اعمال می‌شود و نرخ مالیات بر عملکرد بنگاه‌های اقتصادی نیز به ۲۰ درصد کاهش می‌یابد.

موافقت با تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست به مدت دوسال دیگر مصوبه نشست علنی امروز بود.

رئیس مجلس هم در سخنانی از برگزاری نشستی با حضور نمایندگان دولت درخصوص نوسانات بازار ارز خبر داد و گفت: ادامه مباحث مطرح شده در این نشست در جلسه دیگری در روز چهارشنبه بررسی می شود.

محمدباقر قالیباف گفت: جمع بندی این جلسات هم در قالب گزارشی در جلسات علنی هفته آینده مجلس ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس