Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@04:42:50 GMT

ردپای یک زن در پرونده اسید پاشی غرب تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۰۶۷۳۴

رویداد۲۴-زن جوان در جریان اسیدپاشی مردان نقابدار روی پیرزنی در غرب تهران بازداشت شد.مرداد امسال زنی 73 ساله پس از خارج شدن از مطب پزشکی در غرب تهران هدف اسیدپاشی راکبان نقابدار یک موتورسیکلت قرار گرفت. اهالی متوجه ماجرا شدند و او را به بیمارستان منتقل کردند. بعداز این حادثه فرزندان او با حضوردر شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران نزد بازپرس محسن مدیرروستا، شکایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تحقیق از دو فرزند قربانی اسیدپاشی معلوم شد آنها به مستاجر قبلی مادرشان که با وی اختلاف داشته واورا به مرگ وآتش زدن خانه اش تهدید کرده بود، مظنون هستند.مرد مستاجر برای تحقیقات به پلیس آگاهی فراخوانده شد. او در جریان تحقیقات گفته بود با شاکی و خانواده‌اش اختلاف‌هایی داشته اما اسیدپاش‌ها را اجیر نکرده است.ماموران اداره 16 پلیس آگاهی در حال تحقیق بودند که معلوم شد این مرد در حادثه اسیدپاشی نقشی نداشته است.در این مرحله، این فرضیه پلیسی که ممکن است، فردی آشنا آن دو اسیدپاش را اجیر کرده باشد، قوت گرفت و ماموران سپس به زنی که با پیرزن اختلاف داشت مشکوک شده و او را بازداشت کردند.متهم دیروز در تحقیقات منکر این اسیدپاشی شد. با وجود انکار این زن اما شواهدپرونده علیه اوست. وی با دستور قضایی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دو اسیدپاش فراری ادامه دارد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در شورای معاونین (شورای برنامه ریزی) دادگستری کل استان کرمان گفت: شورا‌های حل اختلاف جنوب استان کرمان طی پارسال مجموعا به ۶۰ هزارو ۸۹۳ فقره پرونده رسیدگی کرده اند و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شورا‌های حل اختلاف جنوب استان طی پارسال ۳۵ درصد است.

وی افزود: طی پارسال ۶۱ هزارو ۱۷۹ فقره پرونده به شعب شورا‌های حل اختلاف در ۹ حوزه قضایی جنوب استان کرمان وارد و ۶۰ هزار و ۸۹۳ فقره پرونده با سازش مختومه شده است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان کرمان به فعالیت شعب شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج و منوجان اشاره و بیان کرد: طی پارسال ۳۷۷ پرونده به این شورا‌های حل اختلاف وارد و ۳۸۰ پرونده مختومه شده که از این تعداد ۳۴۶ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: طی پارسال تعداد ۳۸ زندانی با کمک شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان از زندان‌های جنوب استان کرمان آزاد و ۱۱ فقره پرونده قتل به سازش منجر شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن اشاره به فلسفه تشکیل شورا‌های حل اختلاف، اولویت اول در نهاد مذکور را زمینه سازی برای اصلاح ذات البین اعلام و از تلاش صادقانه همکاران قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • از آزادی بابک زنجانی تا بازداشت صاحب چای دبش و باغ ازگل
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان