Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نظامی که در سایه ولایت فقیه است باید به لحاظ سیاسی از مواضع فکری امام(ره) و رهبر انقلاب فاصله نگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی امروز چهارشنبه در همایش سالیانه روسا و فرماندهان کلانتری و پاسگاههای نیروی انتظامی استان کرمانشاه که در مجتمع بعثت برگزار شد، احساس تکلیف را از مهم ترین ویژگی های نیروی پلیس برشمرد و گفت: اگر نیروی پلیس مجاهدت و از خودگذشتگی داشته باشد آنوقت می تواند به سطح پلیس مسلمان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جمع آوری جزوه منشور پلیس اظهار داشت: این یک جزوه بسیار مفید است که اگر توسط نیروهای پلیس عملیاتی شود پلیس ما پلیس سرفراز جمهوری اسلامی خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به بیان ویژگیهای اخلاقی و فردی نیروهای پلیس پرداخت و اظهار داشت: نظامی که در سایه ولی فقیه است باید نسبت به اندیشه های امام(ره) التزام عملی داشته باشد و به لحاظ سیاسی از مواضع فکری امام و رهبر انقلاب فاصله نگیرند.

حجت الاسلام بهرامی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی همواره همه نیروی های نظامی و انتظامی، حوزه های علمیه و مسئولین و مردم جامعه را به حفظ ۲ عنصر روحیه جهادی و انقلابی سفارش می کند لذا باید در این راستا حرکت کنیم.

وی گفت: امروز ما با انسان هایی بی منطق همچون ترامپ ‌مواجه هستیم که در سخنرانی اخیر خود نسبت به ایران ناسزاهایی را عنوان کرد که بیشتر در شان خودش بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان از دفاع مقدس به عنوان یک‌ معدن طلا یاد کرد و گفت: از این معدن روحیه جهادی و انقلابی استخراج می شود، لذا باید از این معدن طلا به خوبی در زمینه فرهنگ سازی استفاده کنیم و همواره در جهت حفظ آن کوشا باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سیدابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم پرویز داودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید.

بیشتر بخوانید؛ معاون اول دولت نهم درگذشت+سوابق

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ‌اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی. رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر: 1227591 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار رئیسی به تذکر رهبری درباره نحوه برخورد با بی حجاب ها
  • پیام قابل‌تامل عضو دفتر رهبری درباره جنجال حجاب | تصویر
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • تذکر مهم دفتر رهبری به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • رئیس جمهور: تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد