Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@04:11:21 GMT

دلار بانکی بالا کشید

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۰۷۸۷۸

دلار بانکی بالا کشید

پول‌نیوز -بانک مرکزی نرخ تبادلی ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۵ ارز از جمله دلار نسبت به روز سه‌شنبه افزایش و نرخ ۱۱ واحد پولی دیگر مانند یورو و پوند کاهش یافت؛ نرخ ۳ ارز نیز ثابت ماند.

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (چهارشنبه بیست و ششم مهرماه) با ۲۹ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۳۴ هزار و ۲۷۳ ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هر پوند انگلیس با ۱۹۴ ریال کاهش نسبت به روز سه شنبه ۴۵ هزار و ۱۸۸ ریال و هر یورو با ۱۲ ریال کاهش ۴۰ هزار و ۳۲۲ ریال ارزشگذاری شد.

براین اساس هر فرانک سوئیس ۳۵ هزار و ۳۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۲۰۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۳۱۸ ریال، کرون دانمارک ۵ هزار و ۴۱۷ ریال، روپیه هند ۵۲۸ ریال، درهم امارات متحده عربی ۹ هزار و ۳۳۲ ریال، دینار کویت ۱۱۳ هزار و ۴۰۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۲ هزار و ۵۱۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۰ هزار و ۵۳۲ ریال، دلار هنگ کنگ ۴ هزار و ۳۹۰ ریال، ریال عمان ۸۹ هزار و ۶۵ ریال و دلار کانادا ۲۷ هزار و ۴۰۸ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۵۵۷ ریال، لیر ترکیه ۹ هزار و ۳۵۲ ریال، روبل روسیه ۵۹۹ ریال، ریال قطر ۹ هزار و ۴۱۷ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۹۳۹ ریال، لیر سوریه ۶۷ ریال، دلار استرالیا ۲۶ هزار و ۸۹۵ ریال، ریال سعودی ۹ هزار و ۱۳۹ ریال، دینار بحرین ۹۰ هزار و ۸۴۷ ریال، دلار سنگاپور ۲۵ هزار و ۲۹۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۳۲ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۲ هزار و ۹۸۳ تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۷ هزار و ۱۲۱ ریال، دینار لیبی ۲۵ هزار و ۳۲ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۱۸۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۰۳هزار و ۵۵۱ ریال، رینگیت مالزی ۸ هزار و ۱۱۵ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۰ هزار و ۳۱۲ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۲۸۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۰۳ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۴۸۷ ریال، منات آذربایجان ۲۰ هزار و ۲۷۳ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۸۹۵ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۳ هزار و ۴۳۰ ریال ارزشگذاری شد.



منبع:ایبِنا

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریایی شمال امروز با ۴۹ سنت معادل ۰.۵۵ درصد افزایش به ۸۹ دلار و ۵۰ سنت رسید.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، تنش‌های خاورمیانه قیمت نفت را افزایش داده، اما بالا رفتن ارزش دلار و نرخ تورم در آمریکا احتمال کاهش زود هنگام نرخ بهره را پایین آورده و مانع بالا رفتن بیش از حد قیمت نفت شده است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریایی شمال امروز با ۴۹ سنت معادل ۰.۵۵ درصد افزایش به ۸۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۲۸ سنت معادل ۰.۳۴ درصد افزایش، ۸۳ دلار و ۸۵ سنت معامله می‌شود.

نگرانی در مورد عرضه نفت در ادامه تنش‌های خاورمیانه از قیمت آن حمایت می‌کند.

بنجامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت هرگونه حکمی از سوی دیوان کیفری بین المللی که در حال تحقیق در مورد حمله هفتم اکتبر حماس به رژیم صهیونیستی و حمله این رژیم به غزه است، هیچ تاثیری بر اقدامات این رژیم ندارد، اما می‌تواند عواقب خطرناکی داشته باشد.

رژیم صهیونیستی حمله به رفح را در روز پنج شنبه و علی رغم هشدار متحدانش در مورد تلفات بالا در این منطقه آغاز کرد.

تحلیلگران عقیده دارند این عوامل ژئوپلیتیکی تاثیر تورم بالا را خنثی کرده و از قیمت نفت حمایت می‌کند.

اطلاعات اقتصادی آمریکا که در روز گذشته منتشر شد نشان داد تورم در این کشور در ۱۲ ماه منتهی به ماه مارس، ۲.۷ درصد افزایش داشته که بالاتر از هدف بانک مرکزی این کشور است.

انتظار می‌رود فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را در اجلاس خود در هفته آینده ثابت نگه دارد.

این اطلاعات اقتصادی نشان می‌دهد نباید به این زودی‌ها منتظر پایین آمدن نرخ بهره بود.

در این بین، ارزش دلار به بالاترین رقم در برابر ین طی ۳۴ سال گذشته رسیده که یکی از دلایل آن بالا رفتن نرخ تورم بوده است.

از طرف دیگر، هیثم القیس، دبیرکل اوپک گفت پایان نفت به این زودی‌ها فرا نمی‌رسد. سرعت تقاضا برای انرژی تا حدی است که انرژی‌های جایگزین نمی‌توانند جای نفت را بگیرند؛ بنابراین تمرکز باید بر کاهش تولید گاز‌های گلخانه‌ای باشد نه استفاده از نفت.

دیگر خبرها

  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات