Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پیامی ضمن تبریک 26 مهرماه آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش ، از تلاش و کوشش تمام دست اندرکاران ورزش استان یزد قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است :

روز تربیت بدنی، روز اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.

ورزش به‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

بسیار خوشحال و خرسند هستم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و توجهات اصولی دولت تدبیر و امید و حمایت های وزارت ورزش و جوانان و مسئولین استان و همت خالصانه همکارانم در مجموعه ورزش و جوانان استان ، توانسته ایم رضایت مندی جامعه ورزش و وزارت ورزش و جوانان را از استان یزد فراهم سازیم.

در پایان وظیفه خود می دانم که دیگر بار از همراهی دلسوزانه خدمتگذاران صدیق ورزش استان یزد چه در هیات های ورزشی ، چه همکاران اداری و ادارات تابعه قدردانی نموده و این روز عزیز و هفته تربیت بدنی و ورزش را به خانواده های معظم و معزز شهدای ورزشکار، ورزشکاران بسیجی و ایثارگر، پیشکسوتان و قهرمانان ، جامعه بزرگ ورزش یزد و آحاد مردم ورزش دوست استان تبریک عرض نمایم.

انتهای پیام/ ی

قدردانی مدیرکل ورزش و جوانان از دست اندرکاران ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این آرش فرهادیان این مسوولیت را برعهده داشت که بعد از کنار گذاشتن محمد پولادگر از معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، فرهادیان نیز که با پولادگر به وزارت ورزش آمده بود، توسط وزیر ورزش کنار گذاشته شد.

کد خبر 6081211

دیگر خبرها

  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا