Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکا نیوز، هاشمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه مسیر تردد این عاشقان امام حسین(ع) را از مسجد‌النبی طاق‌بستان اعلام کرد و افزود: در طول راه خدمات‌رسانان جمعیت هلال احمر کرمانشاه آن‌ها را همراهی می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کرمانشاه با بیان اینکه اربعین امسال 13 اکیب از این شهرستان به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند، ادامه داد: امسال از اول تا 23 آبان‌ماه 13 اکیب با 400 نفر امدادگر از سوی جمعیت هلال احمر این شهرستان راهنما و خدمات‌رسان زائران هستند که از این تعداد 150 نفر نجاتگر، 100 نفر عضو جوانان جمعیت هلال احمر، 50 نفر درمانگر، 100 نفر اکیب امداد خواهران(توانا) پزشک و داوطلب در خدمات رسانی با زائران اربعین حسینی همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی به از استقرار اکیب در میدان امام خمینی‌(ره)‌، میدان امام حسین(ع) و کمربندی شرقی و غربی، محور اسلام‌آباد غرب و از برنجان تا کمربندی غربی خبر داد و افزود: در اربعین امسال نیروهای هلال احمر به عنوان پشتیبان در تمامی سالن‌های ورزشی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها مردم را راهنمایی و با خادمان در تماس هستند.

منبع :فارس

902/900

رئیس جمعیت هلال احمر کرمانشاه کاروان پیاده کربلای معلی اربعین امسال 13 اکیپ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی