Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام رضا(ع) به همراه جمعی از نیروهای سپاه پاسداران با خانواده سردار شهید شوشتری دیدار کرد

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در این دیدار با اشاره به اینکه شهید سردار شهید شوشتری علاوه بر اینکه جایگاه ویژه بین همکاران سپاه ٬مردم و بویژه مردم سیستان و بلوچستان داشتند گفت: این شهید والامقام شان پدری به گردن کسانی دارند که با ایشان خدمت می کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار نظری افزود: شهید شوشتری به همه مسائل نظامی در حد اعلا اشراف کامل داشت و از نظر روحی و روانی به اطرافیان خودشان خدمات رسانی می کرد.
فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با بیان اینکه در مدت حضور در منطقه سیستان و بلوچستان خود را وقف خدمت رسانی به مردم منطقه کرده بود گفت: برادران اهل سنت به ایشان ارادت ویژه دارند.
وی درباره برگزاری سالگرد شهید شوشتری هم اظهار داشت: قرار است روز پنجشنبه مراسم بزرگداشت سالگرد ایشان ساعت 14 در جوار مزار این شهید والامقام برگزار شود.
در پایان این دیدار از خانواده شهید تجلیل شد.

دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رؤسای برخی ادارات، هیأت امنای مساجد، شخصیت‌های مذهبی و سیاسی شهرستان آستارا امروز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، با حضور در سپاه ناحیه آستارا از زحمات پاسداران قدردانی کردند.

سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این دیدار گفت: سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می‌گیریم که عملیات وعده صادق و پاسخ دندان شکنِ سپاه پاسداران به حمله تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه، موجی از غرور و شادمانی در ایران و کشور‌های حامی مردم مظلوم فلسطین به وجود آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: برای دوست و دشمن ثابت‌شده است که سپاه پاسداران که از مکتب سرخ عاشورا پیروی می‌کند ضامن امنیت و آرامش کشور است و اقتدار آن اقتدار مردم ایران‌زمین است.

وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در کشور گفت: سپاه پاسداران نیرویی است که با پیروی و به تاسی از سیره امام حسین (ع) در هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های بدیع و شجاعانه‌ای رقم زد و بعد از دوران دفاع مقدس نیز در بازسازی و آبادانی کشور و جهاد علمی مشارکت نمود و در یاری رسانی در انواع بحران‌ها، دشواری‌ها و مصائب، حضوری گسترده، چشمگیر و مؤثر داشت.

حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده رئیس تبلیغات اسلامی آستارا هم در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران اسلامی به دستور امام خمینی (ره) گفت: سپاه پاسداران با ایجاد بسیج، ارتباط تنگاتنگی با مردم برقرار کرد و با تشکیل بسیج اقشار، مردم به سمت ایجاد یک جامعه توحیدی و الهی قدم برداشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با اشاره به نقش پاسداران در تأمین امنیت کشور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و داشتن نیرو‌های متعهد و ولایت مدار، از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از هر نوع نفوذ و تهدید محافظت می‌کند.

در پایان این مراسم با تقدیم هدایایی از فرمانده سپاه ناحیه آستارا تقدیر بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو