Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهردار منطقه 10 از پايان عمليات عمراني و تجهيزاتي احداث دو بوستان برادران شهيد بيات و شهداي زينبيه خبر داد و گفت: به منظور ساماندهي نقاط بي دفاع شهري و توسعه فضاهاي سبز اين 2 بوستان با اجراي استانداردهاي لازم و تمهيدات مناسب براي استفاده اقشار مختلف شهروندان در منطقه به بهره برداري رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 10، سهيلا صادق زاده ضمن اعلام اين خبر مهمترين چالش منطقه را بافت متراکم و فرسوده آن برشمرد و گفت: اين منطقه علي رغم پيشينه غني و فرهنگ اصيل مردمان آن داراي کالبدي با بافت فرسوده و متراکم و فقر فضاهاي سبز است که مي بايست براي رفع اين نقيصه از تمامي ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود استفاده بهينه شود.
شهردار منطقه احداث دوبوستان مذکور را حاصل نگاه ويژه مديريت شهري براي خدمات رساني بهينه به شهروندان و جلب رضايت آنان برشمرد و افزود: يکي از راهکارهاي توسعه فضاهاي سبز شناسايي و تملک نقاط بي دفاع شهري است که معضلي نيز براي منطقه و بروز آسيبهاي اجتماعي محسوب مي شود و امنيت منطقه را با مخاطره مواجه مي کند.
شهردار منطقه با اشاره به استفاده بهينه از پارکينيگ متروکه واقع در خيابان مالک اشتر ورودي بزرگراه يادگار امام(ره) افزود: در اين فضا که در يکي از شريان هاي اصلي منطقه واقع است با توجه به درخواست شهروندان و پيگيري هاي به عمل آمده بوستان برادران شهيد بيات به مساحت 2350 متر مربع احداث شدو پارکينگ مذکور نيز پس از انتقال به خيابان شهيد چراغي براي استفاده بهينه شهروندان ساماندهي شد.
صادق زاده افزود: اين بوستان پس از جمع آوري و رفع موانع فيزيکي، همسطح سازي دريچه ها، رفع معارض، نصب کف پوش، نرده کشي، آبخوري، آبنما، خط کشي ها و کاشت درختان و گياهان زينتي با نصب ستهاي وررزشي، وسايل بازي کودکان، صندلي و ... براي استفاده اقشار مختلف شهروندان با استفاده از تجهيزات استاندارد و با نگاه ويژه به توان يابان و کهنسالان تجهيز و آماده سازي شد.
وي افزود: در اين بوستان علاوه بر نصب تابلوهاي راهنما و علائم هشداري و تامين روشنايي ،آبنمايي طراحي شده که علاوه بر ايجاد زيبايي بصري جلوه خاصي به اين بوستان بخشيده است.
شهردار منطقه با اشاره به اتمام عمليات اجرايي احداث بوستان شهداي زينبيه يادآور شد: بوستان شهداي زينبيه نيز در يکي از نقاط بي دفاع شهري خيابان مالک اشتر که در گذشته محلي براي بروز آسيب هاي اجتماعي بوده است به مساحت 1300 متر مربع احداث شد. اين بوستان بنا به درخواست شهروندان و پيگيري هاي مديريت شهري با نصب ست هاي ورزشي و بازي کودکان، احداث فضاي سبز، کف پوش، پياده رو و امکانات ويژه ديگر براي استفاده توان يابان آماده بهره برداري است.
شهردار منطقه در خاتمه اظهار اميدواري کرد با تبديل نقاط ضعف به نقاط قوت و همکاري و مشارکت شهروندان شاهد محلاتي آباد و پر رونق باشيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد

در آستانه سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام، کرمان پایتخت مقاومت اسلامی برای بار دیگر معطر به عطر شهدای گمنام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عصر امروز و در آستانه سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام کرمان، پایتخت مقاومت اسلامی برای بار دیگر معطر به عطر شهدای گمنام شد.

آیین استقبال از پیکر مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور سرهنگ محمود مهدوی‌فرد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و جمع کثیری از مردم شهید پرور و هیئت‌های مذهبی در فرودگاه بین المللی کرمان برگزار شد.

سرهنگ محمود مهدوی‌فرد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: استان کرمان برای بار دیگر میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است که محل تدفین این شهدا در شهر رفسنجان و منطقه سیمک کوهپایه کرمان  است.

وی با بیان اینکه مراسم وداع از این شهدای گرانقدر، جمعه 14 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، افزود: مراسم تشییع و تدفین این دو شهید گمنام روز شنبه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه پیکر مطهر یکی از این شهدا در منطقه سیمک کوهپایه و شهید دیگر در رفسنجان تدفین می‌شود، گفت: شهیدی که در کوهپایه کرمان تدفین خواهد شد، 19 ساله و از شهدای عملیات خیبر و شهیدی که رفسنجان تدفین می‌شود، 24 ساله و از شهدای عملیات بدر است.

به گزارش تسنیم با حضور جمع کثیری از مردم شهید پرور کرمان و هیئت‌های مذهبی پیکر مطهر این شهدای گمنام از فرودگاه کرمان به صورت خودرویی تشییع شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری