Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رسول پاپایی چهارشنبه در همایش بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در تالار طلائیه اهواز در جمع اولیا دانش آموزان و مسئولان استانی بیان کرد: دولت بخش های مختلفی برای پرداخت منابع مالی دارد؛ توانایی دولت برای کمک به آموزش و پرورش بسیار کم است به همین منظور تنها راه برای کمک به سیستم آموزشی استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در بحث مشارکت های مردمی دیدگاه های مختلفی وجود دارد گفت: برخی ارائه آموزش توسط آموزش و پرورش را رایگان می دانند و برخی ورود بخش خصوصی به سیستم آموزش و پرورش را اشتباه می دانند.
مدیر امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش افزود: هیچ دستگاهی در مقابل آموزش و پرورش بدون وظیفه نیست و همانطور که رهبر معظم انقلاب عنوان کردند ' آموزش و پرورش کانون خلق آینده است و هرگونه هزینه کردن در این بخش نوعی سرمایه گذاری است.'
پاپایی ادامه داد: انجمن های اولیا و مربیان با وجود ظرفیت خوب، اما هنوز ضعف هایی در این بخش وجود دارد به عنوان مثال بسیاری از خانواده با فعالیت این انجمن آشنایی ندارند و برخی مدیران مدارس از مشارکت و همفکری خانواده ها در مدارس استقبال نمی کنند.
وی رفتار غیر مشارکتی مدیران مدارس را یکی از دلایل کم رنگ بودن همکاری خانواده ها با مدرسه عنوان کرد.
پاپایی افزود: تنها راه توسعه در کشور توجه به آموزش و پرورش و نیروی انسانی است.
24 تا 30 مهر هفته اولیا و مربیان نامگذاری شده است.
7158 / 6037
خبرنگار: زینب فرحانی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سید رسول میرخلفی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن نیز تاکنون برای افزون بر هشت هزار پرونده تسهیلات مصوب پرداخت شده است.

میرخلفی گفت: ۵۱.۸ همت منابع مالی استان قم طی سال گذشته در مجموع به ۲۱۱ هزار فقره پرونده معرفی شده به بانک‌ها پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، منابع بانکی استان قم ۲۰ درصد رشد داشته و بیست و یکمین استان کشور از نظر سهم منابع مالی بوده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان ادامه داد: همچنین استان قم با رشد ۴۱ درصدی مصارف منابع مالی در سال گذشته در رتبه دوم کشور قرار گرفته که یک موفقیت قابل‌توجه برای این استان است.

میرخلفی با اشاره به بهبود وضعیت و نسبت بین منابع و مصارف بانکی خاطرنشان کرد: نسبت بین منابع و مصارف منابع مالی استان هم اینک به ۸۳ درصد رسیده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم اظهار داشت: ۷۹ همت مجموع منابع مالی قم در بین ۲۱ بانک فعال در این استان بوده است.

وی عنوان کرد: ۹ همت تسهیلات قرض‌الحسنه تکلیفی نیز سال گذشته برای ۱۲۱ هزار پرونده پرداخت شده که بخش مهمی از آن در حوزه ازدواج، فرزندآوری و خوداشتغالی بوده است.

دیگر خبرها

  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم