Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آمادگی دفاعی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: مرحله اول اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دانش آموزان پایه دهم دبیرستان های دخترانه و پسرانه شاهرود و بیارجمند از یکم تا چهاردهم آبان ماه همزمان با هفته بسیج دانش آموزی برگزار می شود.
رمضانعلی شعبانی افزود: در این اردو که با مشارکت سپاه، آموزش و پرورش، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و حوزه های مقاومت ایمان و کوثر برگزار می شود بیش از 1200 نفر دانش آموز شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این اردو با مهارتهای پدافندغیرعامل، آشنایی با آرمان های شهدا، اطفاء حریق و روش نجات افراد در محیط آتش آشنا می شوند.
شعبانی تصریح کرد: دانش آموزان پایه دهم در سال تحصیلی جاری طی سه مرحله برگزاری اردوی عملی آموزش های مورد نیاز فرهنگی، نظامی و دفاعی را در راستای تقویت بنیه دفاعی کشور و مقابله با تهدیدات استکبار جهانی فرا می گیرند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از ادامه توزیع شیر رایگان در بین ۱۳۴ هزار دانش‌آموز مدارس ابتدایی دولتی شهری و روستایی استان مرکزی به صورت دو نوبت در هفته خبر داد.

آن طور که مولوی می‌گوید این برنامه پس از هفت سال تعطیلی دوباره از آذر ماه گذشته راه اندازی شد. هدف از این اقدام، پیشگیری از سوء تغذیه و ارتقاء سلامتی دانش آموزان و ترویج فرهنگ مصرف شیر است.

او افزود: این اقدام با توجه شخص رئیس جمهور همراه بود که وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و استانداری‌های سراسر کشور را به توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی الزام کردند.

مولوی با بیان اینکه ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این منظور در استان در نظر گرفته شده است، گفت: تامین این اعتبار کار کمی نیست ولی مهمتر از آن، توزیع دقیق و کارشناسی است تا شیر ناسالم به دست دانش آموزان نرسد.

دیگر خبرها

  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • اردوی تیم ملی گلبال ایران در اردبیل
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۲ نماینده از قم برگزار می شود
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • اردوی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج