Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان گفت: جمهوری اسلامی پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی در دنیای امروز است و سخنان سخیف و بی ادبانه رئیس جمهور آمریکا بدلیل مواضع ضد استبدادی ایران و اقتدار نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الله نریمانی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی یوم الله 13 آبان اظهار کرد: یاوه گویی ها و ادبیات سخفیف و بی ادبانه ترامپ علیه ملت و سپاه پاسداران نشان از اقتدار و توانایی نظام اسلامی و انزوا و ضعف آمریکا در مواجه با ایران اسلامی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز ایران اسلامی پرچمدار ظلم ستیزی و آزادی خواهی در جهان و آمریکا منادی و پرچمدار استبداد و زورگویی است و ملت ایران هیچگاه زیر بار ظلم و زور مستکبران و ایادی استکبار نخواهند رفت.
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه ملت ایران در هر شرایطی با زورگویی و ظلم و زور دشمنان مقابله می کند، یادآور شد: نظام اسلامی اکنون به الگوی بیداری برای مردم کشورهای منطقه تبدیل شده است.
نریمانی با بیان اینکه نقش سپاه پاسداران در صیانت از نظام اسلامی بر دوست و دشمن آشکار است، ادامه داد: این نهاد از پشتوانه مردمی برخوردار است و هرگونه تعرضی به این نهاد از سوی مستکبران و ایادی استکبار با واکنش تند مردم روبرو می شود.
وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد: با توجه به اتفاقات اخیر و تهدیداتی که از سوی دشمنان بر علیه ملت ایران انجام می شود لازم است راهپیمایی امسال باشکوهتر از گذشته برگزار شود.
به گفته وی، مردم با حضور گسترده و باشکوه خود در این راهپیمایی بار دیگر به دشمنان و مستکبران نشان می دهند که یاوه گویی های آنان نمی تواند به اتحاد ملت ایران لطمه وارد کند.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات کردستان نیز در این نشست گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله 13 موجب خنثی سازی توطئه ها و دسیسه های دشمنان بر علیه ملت ایران می شود.
محمدقاسم سیاوشی با اشاره به برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر یوم الله 13 آبان افزود: اقلام تبلیغی این مناسبت با شعار غیرت انقلابی در طرح های مختلف آماده فضاسازی و تحویل به دستگاه ها برای استفاده و بهره برداری است.
به گزارش ایرنا، روز 13 آبان سال 58 دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا در تهران را تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند، به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز 'روز ملی مبارزه با استکبار جهانی' نامگذاری شد.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7348/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه آواربرداری از یک خرابی ۱۰ساله زمانبر است، گفت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود و در چند سال متمادی درگیر تورم بالای ۴۰ درصد بود اما دولتِ مردمی تمام این‌ها را ساماندهی کرد، نرخ تورم و رشد نقدینگی را به شدت کاهش یافت.

به گزارش ایرنا، «سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، با اشاره به سخن‌پراکنی برخی رسانه‌ها که با بیان عباراتی همچون «دولت کجاست؟» سعی در کمرنگ نشان دادن دستاوردهای دولت سیزدهم داشتند، گفت: آن‌ها که می‌گویند نقش دولت کجاست باید به این اقدامات توجه داشته باشند. تورم کشور در فروردین ماه وارد کانال ۳۰ درصد شد، این در حالی است که در سال گذشته نیز شاهد کاهش تورم بودیم و اما کاهش آن به کانال ۳۰ درصد دستاورد 

آواربرداری از خرابی ۱۰ساله زمانبر است

وی با تاکید بر اینکه آواربرداری از یک خرابی ۱۰ساله زمانبر است، تصریح کرد: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود و در چند سال متمادی درگیر تورم بالای ۴۰ درصد بود اما دولتِ مردمی تمام این کارها در ۲ سال و نیم انجام داد، نرخ تورم به میزان قابل توجهی کاهش یافت، رشد نقدینگی به شدت کاهش یافت از بیش از ۴۰ درصد به ۲۴ درصد رسید.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه نیم نگاهی به این دستاوردها نشان می‌دهد که دولت نقش سیاستگذاری و اجرایی خود را به خوبی انجام می‌دهد، بیان داشت: سیاست‌های تبیین شده با همین رویکرد فعلی در حوزه‌های اقتصادی و بین‌المللی و با قوت در حال پیش رفتن است. نمونه آن سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکاست که اتفاق بسیار مهمی است پاکستان یکی از همسایگان مهم ماست که پیوندهای فرهنگی بسیار و ناگسستنی با یکدیگر داریم. در پاکستان شاهد استقبال بی‌نظیر از رئیس‌جمهور بودیم که این نیز پیام مهمی به همگان مخابره کرد.

قادریم در تحولات منطقه‌ای سیاست‌های خود را اجرا و اعمال کنیم

خلجی افزود: پروژه عظیمی که در سریلانکا رقم خورد نیز نشان داد که جمهوری اسلامی این توان را دارد که در حوزه تحولات منطقه‌ای سیاست‌های خود را اجرا و حتی اعمال کند.

اعلام کرد: در طول ۲ تا سه هفته گذشته اقدامات بسیار مهمی در سطح ملی و بین‌المللی انجام دادیم که اینها به اتکا پشتوانه مردم بوده است، شما دیدید که جمهوری اسلامی ایران در مسائل منطقه‌ای با اتکا به ظرفیت مردم و به اعتماد و پشتوانه مردم در مقابل زورگویی و جریان سلطه با اقتدار ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام نیروهای مسلح کشورمان بسیاری از مناسبات و تحلیل‌های مرتبط با موضوعات بین‌المللی را تغییر داد، افزود: تمام دنیا، اعم از دوست و دشمن پیام پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردند و این نتیجه یک انسجام و وحدت کلمه است که امروز در ارکان مختلف نظام وجود دارد و به حمدالله دولت نقش مهمی در کمک به همه این مباحث دارد.

خلجی تصریح کرد: در همین ایام که شرایط بین‌المللی دستخوش تغییراتی بود، رئیس جمهور به استان سمنان رفتند؛ این موضوع حاکی از این است که همه چیز در حال تدبیر است و بعد استقبال مردم را می‌بینید و ادامه پیدا کردن سفر ایشان از یک روز به دو روز و ادامه سفر به شهرستان دامغان، یک پیام روشنی برای همه طرف‌ها داشت. در بسیاری از کشورها با اتفاق کمترین مسائل امنیتی سفرها را لغو می‌کنند اما اینجا در اوج اقتدارآفرینی ارکان نظام علیه دشمن، آیت الله رئیسی به توسعه و پیشرفت استان سمنان و کشور توجه دارند و لذا تمام سفرهای از قبل پیش‌بینی شده مطابق برنامه انجام می‌شود.

مردم پشتوانه نظام هستند

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: درهمین ایامی که جمهوری اسلامی اراده کرد که پاسخ دشمن را قاطع و اثربخش بدهد، بسیاری از مسافرت‌های مسئولان و سران کشورها لغو شد. اینها همه پیام است و نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی مطابق فرمایش حضرت آقا از نظر ساخت درونی نظام و ظرفیت‌های بزرگ و اعتمادی که نظام به پشتوانه مردم دارد کارها در حال جلو رفتن است.

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است