Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - مجمع عمومی فوق العاده این شرکت به منظور بررسي و تصویب افزایش سرمایه پیشنهادی هیأت مدیره، روز دوشنبه 24 مهر ماه برگزار شد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بر اساس این گزارش ، این مجمع با حضور مهندس مجید صفدری مدیر عامل بیمه "ما" ، حجت بهاری فر عضو هیات مدیره به عنوان ریاست مجمع ، آقای مقیم زاده و سرکار خانم غنی به عنوان ناظران مجمع ، علیرضا غلامیان یوسف آباد به عنوان منشی جلسه ، نماینده سازمان بورس اوراق بهادار ، نماینده بیمه مرکزی ج .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا.ا ، سایر اعضای هیات مدیره و دیگر سهامداران برگزار شد.

در ابتدا حجت بهاری فر رئیس مجمع، ضمن خیر مقدم به سهامداران عزیز ، حضور بیش از 82 درصد از سهامداران را تایید و رسمیت جلسه را اعلام کرد.

در ادامه صفدری مدیرعامل شرکت سهامی بیمه "ما" به شرح گزارشی از عملکرد و دستاوردهای شرکت در شش ماهه نخست سال 1396 پرداخت. رشد 28 درصدی پرتفوی و ترکیب بهینه و مناسب سهم رشته های بیمه ای در درآمدها به ترتیب 15 درصدی آتش سوزی، 7 درصدی مسئولیت، 29 درصدی عمر و سرمایه گذاری، 18 درصدی ثالث و 9 درصدی درمان و همچنین نسبت خسارت 36 درصد از جمله گزارشات ارائه شده به مجمع بود. همچنین مدیریت ریسک و افتتاح و راه اندازی تعدادی شعب در شش ماهه اول سال جاری برخی از دستاوردها اعلام شدند.

این گزارش می افزاید: پس از استماع گزارش توجیهی افزایش سرمایه ارائه شده و همچنین گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و بحث و بررسی سوالات مطرح شده از سوی سهامداران، افزایش پنجاه درصدی سرمایه شرکت به تصویب مجمع رسید.


منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۷ درصدی کشف ذخایر معدنی در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از افزایش ۳۷ درصدی کشف ذخیره معدنی فلزی و غیرفلزی جدید طی سال گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، خلیلی قاسمی امروز ۲۵ فروردین در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۱۰۰ میلیون تن ذخیره معدنی فلزی و غیرفلزی جدید سال گذشته در نقاط مختلف استان کشف شده که این میزان نسبت به سال قبل آن، ۳۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: استان هرمزگان با شناسایی ۲۰ نوع ماده معدنی، از تنوع زمین شناسی و معدنی بسیار مطلوبی برخوردار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با ورود این ذخایر کشف شده به چرخه تولید و بهره‌برداری از این معادن، ضمن ایجاد اشتغال منجر به توسعه و جهش تولید در سال‌جاری خواهد شد.

قاسمی تصریح کرد: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری قابل توجهی در حوزه معادن استان وجود دارد که همواره زمینه جذابی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است و همچنین با توسعه فعالیت‌های معدنی در مناطق محروم استان می‌توان اقتصاد مردم این مناطق را تقویت و به دنبال آن مهاجرت مردم این مناطق به شهرها و دیگر نقاط استان را که به منظور کسب درآمد و اشتغال انجام می‌شود، کاهش داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • سهامداران برای خرید کدام نمادها صف کشیدند؟
  • مجمع پی پاد ۱۴۰۳
  • افزایش ۰.۵۰ درصدی قیمت جهانی طلا
  • سود ۲۰۰ درصدی به سهامداران این نماد بورسی رسید!
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • فرار بزرگ سهامداران بورس
  • موانع و چالش‌های افزایش سرمایه شرکت‌ها
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۷ درصدی کشف ذخایر معدنی در هرمزگان