Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بسکتبال درمراسم بدرقه دختران ملی پوش نوجوان ایران به مسابقات آسیایی هند گفت: برای نخستین بار است که تیم ملی دختران نوجوان با حجاب اسلامی به مسابقات بین المللی اعزام می‌شوند.

به گزارش ایسنا، محمود مشحون در نخستین روز هفته تربیت بدنی خطاب به ملی‌پوشان نوجوان گفت: راه سختی را پیش رو دارید و امیدوار هستم باانگیزه‌ای که در بین شما وجود دارد به موفقیت لازم دست یابید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در حاشیه این مراسم فاطمه کرم‌زاده نائب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال ضمن قدردانی از زحمات رییس و دبیر فدراسیون بسکتبال افزود: مدیران فدراسیون بسکتبال برای برگزاری هرچه بهتر برپایی اردوی آماده سازی دختران بسکتبالیست ایران از هیچ‌گونه حمایتی دریغ نکردند و تمام امکانات لازم را فراهم کردند. انشاءالله که دختران ملی پوش باانگیزه و رغبت بالا بتوانند از این عرصه سربلند بیرون بیایند و تا آنجایی که در توانشان است بجنگند و پیروز شوند.

در پایان مراسم نیز از لباس ملی پوشان رونمایی شد.


به گزارش ایسنا، مسابقات بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال آسیا اواخر مهرماه به میزبانی هند آغاز می‌شود و به مدت ۶ روز نیز ادامه خواهد داشت.

گروه‌بندی این مسابقات انجام شد که ملی‌پوشان ایران در سطح ۲ مسابقات با تیم‌های هند، نپال و سریلانکا هم‌گروه شدند.

در گروه دیگر نیز تیم‌های مالزی، قزاقستان، مالدیو و مالی قرار دارند.

۲ تیم برتر به سطح یک صعود می‌کنند. در سال ۲۰۱۷ هشت تیم چین، کره جنوبی، ژاپن، چین تایپه، هنگ‌کنگ، تایلند، استرالیا و نیوزیلند در سطح یک هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»