Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اربعین شاهرود با اشاره به پذایرایی روزانه 15 هزار اربعین حسینی در موکب مصباح الهدای شاهرود گفت: در اربعین امسال به غیر از پذیرایی از زائران در هر شبانه روز، هزار و 500 زائر در موکب اسکان می یابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی رئیس ستاد اربعین شاهرود در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با بیان اینکه موکب این شهرستان در ایام اربعین سال گذشته 165 هزار وعده غذایی بین زائران توزیع کرد گفت: موکب مصباح الهدی در کربلای معلی به مدت سیزده روز در سه نوبت و هر نوبت پذیرای 15 هزار زائران اباعبدالله الحسین از کشورهای مختلف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ستاد اربعین شهرستان شاهرود در اربعین امسال نیز علاوه بر تدارک 5 هزار وعده غذایی در هر روز پیش بینی اسکان هزار و 500 زائر را کرده است.

رئیس ستاد اربعین شاهرود با بیان اینکه تهیه و دوخت کیسه خواب زائران با همکاری مجمع صنفی خیاطان شاهرود در حال انجام است افزود: برای اسکان زائران در اربعین امسال به هزار و 500 کیسه خواب نیاز است که قیمت تمام شده هر یک کیسه خواب 75 هزار تومان است.

سلمانی با اشاره به پیش بینی 16 چشمه سرویس بهداشتی در محل اسکان زائران بیان کرد: این سرویس های بهداشتی اردوگاهی و تاشو و قابل حمل است و هر 4 چشمه بیش از 13 میلیون تومان هزینه دارد.

وی تصریح کرد: برای برپایی موکب در سال گذشته و هزینه های آن 500 میلیون تومان برآورد هزینه شده بود که 300 میلیون تومان آن محقق شد و در سال جاری نیز 800 میلیون تومان برآورد هزینه شده است.

رئیس ستاد اربعین شاهرود یادآور شد: سال گذشته پس از ایام اربعین خادمان موکب مصباح الهدی شاهرود از بیست و چهارم ماه صفر به مدت چهار روز پذیرای زائران علی بن موسی الرضا علیه السلام بودند و از 16 هزار زائر پذیرایی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

 حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی با بیان اینکه در این ایام در این ایام با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز  ۳۷ بقعه در سراسر استان مجری طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی بودند گفت: از این تعداد ۱۴ بقعه مراسم تحویل سال نو را با حضور بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران و زائران اجرا کردند.

وی افزود: در این ایام بیش از ۳۵ هزار نفر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه اسکان داده شد که این آمار در سطح کشور جزء ۱۰ استان برتر کشور محسوب می‌ شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی جهت میزبانی از مسافران و زائران نوروزی ۱۳ مبلغ از قم و ۹ مبلغ بومی به این اماکن اعزام و در بیش از ۱۰ بقعه نماز جماعت در هر سه وعده برگزار شد.

وی افزود: در این ایام ۱۲ بقعه متبرکه در استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان برگزاری مراسم ترتیل خوانی و جزخوانی روزانه در ایام ماه مبارک رمضان بود که از استقبال خوبی برخوردار شد.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی برگزاری خیمه‌های معرفت را معرفی نامه و تاثیر گزارترین ابزار تبلیغی دینی در اجتماع دانست و خاطر نشان کرد: ۱۴ بقعه در استان اقدام به برگزاری خیمه معرفت با برنامه‌ها و غرفه‌هایی در رده‌های سنی مختلف نمودکه به تولید محتوا‌های فرهنگی و مذهبی مشغول بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا