Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، محمدرضا عارف رئیس خانه مطبوعات، چهارشنبه 26 مهر ماه در جلسه توجیهی اصحاب رسانه در خصوص کنگره ملی مفسر قرآن حضرت آیت الله آقا نجفی همدانی(ره) اظهار کرد: ما در استان همدان شخصیت‌های برجسته زیادی داریم که نمونه بارز آن، آیت الله‌آقا‌نجفی است که برگزاری این کنگره‌ها برای شناخت این بزرگواران در سطح ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شخصیت آیت الله آقانجفی به نوعی تجلی بخش جایگاه ولایت فقیه است افزود: ایشان شخصیت بسیار والایی داشتند و در این دنیایی که بسیاری از علما در قبل و بعد از انقلاب و دوران طلایی دفاع مقدس در صدد کمک به امام خمینی(ره) بودند ایشان در تمامی صحنه‌ها حضور داشته و تمام تلاش خود را برای عملی کردن فرمایشات امام (ره) می‌کردند.
عارف اضافه کرد: بنده به نمایندگی از رسانه این قول را داده‌ام که به وظیفه خود در قبال این بزرگواران تمام قد عمل نماییم و تمامی عزیزان درصحنه حضور داشته باشند.
امیر ربانی‌یکتا، قائم مقام کنگره ملی مفسر قرآن نیز در این جلسه با بیان اینکه این کنگره به دنبال شناخت شحصیت آیت الله آقا نجفی است اظهار کرد: قطعا علما مختص به یک زمان نیستند همانطور که آیت‌الله‌آقانجفی در سخنانشان فرمودند«اگر کسی کار قابل توجه‌ای انجام دهد خدا از او تقدیر می‌کند» حضور ما امروز در این کنگره همان تقدیر خداوند از ایشان است.
ربانی با اشاره به اینکه آیت الله آقانجفی از علمای نجف و از جایگاه والایی برخوردار است ادامه داد: ایشان شاگرد اساتید بزرگی همچون نائینی، کمپانی و قاضی بودند و این مطلب بیانگر وجود درک کامل ایشان از مطالب و مسائل است، آیت الله نجفی علاوه‌ بر تفاسیرشان از مسائل روز هیچگاه غافل نشده و از زمان عبور نمی‌کردند.
قائم مقام کنگره ملی مفسر قرآن با اشاره به حضور ایشان در صحنه بیان کرد: آیت الله آقا نجفی در روزهای ابتدایی مجتهدشان سنگرها و مساجد را رها نمی‌کردند وهمیشه همراه امام (ره)بودند.
وی گفت: آیت الله آقا نجفی 18جلد تفسیر داشتند که چند گروه متخصص در قم در حال بررسی اثار ایشان هستند که در صورت اتمام سرمایه‌ای عظیم درحوزه‌های ما به وجود خواهد آمد، این مسائل در زمینه‌های فقهی، فلسفی و علمی بوده است.
ربانی اظهار کرد: وظایف رسانه در این مورد اول تبیین شخصیت آیت الله آقا نجفی است و اطلاع رسانی در مورد مسائل کنگره ملی مفسر قرآن است.
مهران حاجیان دبیر کنگره ملی مفسر قرآن نیز در این مراسم گفت: مستند ویژه‌ای تحت عنوان حدیث سرو با موضوع شخصیت والای آیت‌الله‌آقانجفی در حال تولید است، انتشارات سروش نیز در حال تهیه موشن گرافی در مورد ایشان است که ازشبکه‌های سراسری خبر،شما و شبکه استانی همدان بخش خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # تاریخ معاصر ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری