Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اربعین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سپردن وثیقه مالی برای دانشجویان و طلاب مشمول که متقاضی خروج از کشور برای شرکت در مراسم رابعین حسینی هستند، برداشته شد.

سردار سرتیپ پاسدار مجید میراحمدی، رئیس ستاد اربعین حسینی نیروهای مسلح در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اوامر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مبنی بر تسهیل در امور زائران اربعین حسینی (ع) و همچنین به منظور کاهش هزینه های آنان، با موافقت ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح آن دسته از دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه مشمول که تاکنون جهت دریافت مجوز خروج از کشور برای زیارت اربعین حسینی می بایست وثیقه نقدی پرداخت می کردند، از این پس دیگر نیازی به سپردن وثیقه نقدی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار میراحمدی افزود: دانشجویان و طلاب مشمول متقاضی تنها با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل و یا سپردن یک فقره چک می توانند با رعایت دیگر تشریفات قانونی، برای حضور در اربعین حسینی در کربلای معلی اقدام کنند.

رئیس مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی

سرهنگ پاسدار منصور زمانی

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست ستاد ازدواج دانشگاهیان در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در نشست ستاد ازدواج دانشگاهیان هرمزگان گفت: بالا رفتن سن ازدواج جوانان یکی از چالش‌های جدی در سطح کشور است که این مشکل در دانشگاه‌ها به علت هزینه‌های تحصیل، بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: برای تسهیل ازدواج دانشجویان، طرح خوبی با حمایت نهاد‌های نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها و حمایت دولت دنبال می‌شود.

وی گفت: در این جلسه تصمیمات خوبی در سه بخش ترویجی و فرهنگ سازی در امر ازدواج آسان، تسهیل گری و تداوم زندگی متاهلی گرفته شد.

بیشتر بخوانید؛ کمک ۱۶۸ میلیارد تومانی نیکوکاران هرمزگانی به نیازمندان

امام جمعه بندرعباس افزود: دغدغه ایجاد خوابگاه‌های متاهلی یکی از نیاز‌هایی که برای کمک به ازدواج دانشجویان باید برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: در این نشست پیشنهاد حمایت از دانشجویان برای کمک هزینه زندگی، اشتغال موقت در دوران دانشجویی، ایجاد خوابگاه‌های متاهلی و ارائه تسهیلات قرض الحسنه ارائه شد.

دیگر خبرها

  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • در کره شمالی دانشگاه رفتن هم عجیب و غریب است!
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • برگزاری نشست ستاد ازدواج دانشگاهیان در بندرعباس
  • شکایت علیه آزادی دنی آلوز در دادگاه تجدید نظر رد شد
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان
  • ۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند