Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدر اعظم ۳۱ ساله اتریش پیروز انتخابات شد و این امر با واکنش های بسیاری از سوی کاربران شبکه های اجتماعی همراه بوده است.

به گزارش صدای ایران، تصاویری از "سباستین کورتر " جوانترین صدر اعظم اتریش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که واکنش های بسیاری در پی داشته است‌.

بسیاری از کاربران عنوان کردند که در ایران جوانان این سن اصلا جدی گرفته نمی شوند و باید با رزومه پرباری برای کارهای متوسط اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعضی از کاربران نیز معتقدند که در ایران از جوان هایی که در سن ۳۱ سالگی که تازه تحصیلات عالیه و سربازی خود را تمام کرده باشند ۵ سال سابقه کار خواسته می شود!

بعضی از کاربران عنوان کردند که بعضی از جوانان ایرانی در این سن بجای پرداختن به امور اصلی و جدی زندگی با دوستان دختر خود تا ۳ صبح صحبت می کنند و یا در شبکه های اجتماعی عمر خود را به بطالت می گذرانند.

بسیاری از کاربران موفقیت کشورهای اروپایی در امور اقتصادی و سیاسی را جوانگرایی عنوان کردند و معتقدند تا زمانیکه مدیران ۶۰ و ۷۰ ساله هنوز بر روی کار هستند پیشرفت چشمگیری در ایران اتفاق نخواهد افتاد.

یادآور می شویم که نخست وزیر دهه شصتی اتریش، پیش از این سمت وزیر امور خارجه اتریش را بر عهده داشت.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدئویی از یک کارگر باربری این ورز‌ها در فضای مجازی دست به دست می‌شود. این کارگر در حال حمل یک یخچال سنگین وزن دیده می‌شود و طبیعتا برای این کار مزدی بالاتر از کارگری دریافت نمی‌کند. 

برخی کاربران با اشتراک این عکس از صولت مرتضوی، وزیر کار خواستند این ویدئو را ببینید تا سختی‌های شغل کارگران را بیشتر درک کنند.

منبع: برترین‌ها

tags # حقوق کارگران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • از «نیکا» تا «یسنا»
  • سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی