Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:42:11 GMT

مهمترین دغدغه مردم هرمزگان معیشت و اشتغال است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۱۷۵۰۱

مهمترین دغدغه مردم هرمزگان معیشت و اشتغال است

بندرعباس- ایرنا- نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر تلاش همه مسئولان در رفع مشکلات مردم، گفت: مهمترین دغدغه مردم استان تامین معیشت و مساله اشتغال جوانان است که همه ما باید برای رفع این دغدغه تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین هاشمی تختی روز چهارشنبه در نخستین نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان هرمزگان اظهار داشت: اگر قاچاق در حد کلان صورت بگیرد که به اقتصاد کشور ضربه بزند باید عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ولی اگر در حد کوله باری که برای تامین معیشت و زندگی باشد و خود قانون هم این اجازه را داده، نباید زیاد سخت بگیریم.
رییس کمیته بنادر و دریانوردی و صنایع دریایی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : دغدغه همه ما رفع مشکلات و نیازهای مردم بوده و هست که این امر فقط با همدلی ،همراهی و همکاری همه دستگاه های اجرایی امکان پذیربوده که با ارائه راه حل های مناسب بتوانیم مشکلات آنها را کم کنیم.
هاشمی تختی در خصوص سامانه ای شدن گمرکات در هرمزگان گفت : این پیشنهاد از طرف سازمان بنادرو دریانوردی بوده که به تصویب کمیسیون عمران در مجلس هم رسیده و اجرای سامانه الکترونیک در استان از ملزومات بوده و برای اینکه حق کسی ضایع نشود باید در چارچوب قانون اجرا شود.
وی تاکید کرد: ما از مدیرانی که برای رفع مشکلات مردم بدنبال راه حل مناسبی هستند و راهکار ارائه می دهند ، حمایت کرده و اگر برای رفع آن مشکل نیاز به تصویب قانون ولایحه ای باشد، این کار را انجام می دهیم .
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست هم‌اندیشی مسئولان و مدیران حراست واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور سعید رازقی رئیس دانشگاه اسلامی استان بوشهر و هادی دشتی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این نشست با ارائه گزارشی از مسائل، چالش‌ها و عملکرد حراست در سال گذشته و تشریح اجمالی برنامه‌های سال جدید، اظهار کرد: در دوره کنونی دانشگاه، تلاش کردیم دیدگاه‌های عموم نسبت به حراست و حفاظت فیزیکی تغییر کند و بیشتر تقویت بُعد فرهنگی فعالیت‌های مجموعه حراست در نظر گرفته شده است.

رضا آبشیرینی با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از دغدغه‌های اصلی امروز مسئولان و دلسوزان جامعه و کشور است، ادامه داد: در این نشست ضمن تدوین برنامه عملکردی یک سال پیش رو، کارگاه آموزشی مدیریت فضای سایبری و مجازی و گزارش‌نویسی برای مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دیدگاه فعالیتی در مجموعه حراست دانشگاه، در نظر گرفتن منفعت کارمند، استاد، دانشجو و دانشگاه بر منفعت شخصی است، خواستار جدیت و دغدغه‌مندی بیشتر همکاران حراست در انجام وظایف و مسئولیت‌ها شد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم در این نشست با اشاره به اینکه حراست، خط مقدم ورود افراد به دانشگاه است، افزود: بُعد نظارتی و ارتباطی حراست بسیار تعیین‌کننده است و این بُعد می‌تواند عاملی برای جلوگیری از بسیاری از انحرافات و اصلاحات باشد.

هادی دشتی با اشاره به عملیات رزمندگان سپاه در پاسخ به وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «بزرگ‌نمایی ضعف‌های کشور خیانت است و باید این حماسه‌آفرینی‌ها که منجر به امیدآفرینی است، جامع و دقیق بازگو شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود