Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سید علی آقازاده استاندار جدید استان مرکزی ضمن قدردانی از اعتماد دولت دوازدهم در واگذاری مدیریت ارشد استان خود را استاندار اعتدالی معرفی کرد و گفت: نبود دو دستگی و وجود انسجام و وحدت در کشور به پیشبرد امور کمک شایانی می کند.

وی خواستار وحدت و یکدلی با توجه به شرایط اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور شد و گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی بتوانیم استان مرکزی و کشور را به نحو شایسته با جهش و شتاب در مسیر تعالی و پیشرفت سوق دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی تصریح کرد: تجربه 36 ساله در اداره امور که حاصل اثربخشی وحدت و انسجام در پیشبرد امور است، فرصتی را ایجاد خواهد کرد که در کنار وحدت با به کارگیری همه ظرفیت‌ های استان در راستای توسعه پایدار حرکت کنیم.

آقازاده ادامه داد: وظیفه خود می ‌دانم با بهره‌ مندی از تمام امکانات و تجمیع پتانسیل‌ ها برای ایجاد بستر امنیت پایدار در استان مرکزی تلاش کنم.

وی مجمع نمایندگان را مزیتی برای استان دانست و گفت: برای رفع دغدغه های اقتصادی و صنعتی نیازمند تدبیر و اتخاذ راهکارهای فوری هستیم

استاندار مرکزی تصریح کرد: دولت بایستی در واگذاری صنایع بزرگی همچون هپکو و آذرآب دقت بیشتری اعمال کند چنانچه سازوکار واگذاری مورد توجه قرار نگیرد در آینده نیز مشکلات تکرار خواهد شد بنابراین به عنوان یکی از مباحث اولویت‌ دار به وضعیت دو این صنعت بزرگ استان رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: از کارگران به خاطر تاخیر در پرداختی ‌ها باید عذرخواهی شود، رئیس جمهور هم در جلسه هفته گذشته تاکید کرد که اعضای دولت و وزرای مرتبط باید همکاری نزدیکی با استان مرکزی داشته باشند تا مشکلات موجود رفع شود.

آقازاده رسانه ها را یکی از مزیت‌ ها در جهت رفع مشکلات برشمرد و گفت: تعامل و ارتباطات صمیمی بین رسانه‌ ها و مدیران می تواند مشکلات را رفع کند.

وی به سخنرانی ترامپ اشاره کرد و گفت: باید قدردان ترامپ بود چراکه با سخنان خود باعث شد تا ارزش سپاه پاسداران برای دنیا بیش از گذشته روشن شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

استاندار مازندران در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، گفت: برای رفع برخی چالش‌های جدی استان و تسریع در گره گشایی از مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد و تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده، به پژوهش‌های علمی و جهت دهنده دانشگاه‌های مازندران نیاز داریم. ‎

یوسف نوری بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف، به ارایه راهکارهایی برای برقراری ارتباط مطلوب و تعامل بیش از پیش و کیفی میان مدیران اجرایی و مدیران علمی، پژوهشگران، فناوران و نخبگان دانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های مازندران باید در فرآیند پیشرفت مازندران نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند.

وی به نقش نیروی انسانی در توسعه استان اشاره کرد و گفت: بدون برنامه نمی‌توان شاهد اعتلای استان در بخش‌های مختلف باشیم؛ تحقیقات دانشگاهی در تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده بسیار موثر است.

استاندار مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان علمی استان مازندران، تاکید بر طراحی و تدوین برنامه راهبردی- عملیاتی توسط دانشگاه برای ارتباط با صنعت، جامعه و مجموعه دستگاه‌های مسئول در استان، ارتباط مستمر دانشگاه و دانشگاهیان با استانداری و سایر نهادها تاکید کرد.

عزیزالله گنجی، رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل نیز در این بازدید در خصوص توفیقات و برنامه‌های دانشگاه گزارشی ارائه داد.

یاد آور می‌شود؛ استاندار مازندران پیش از این بازدید؛ در نمازجمعه بابل شرکت داشت و با حضور مقام عالی دولت در استان، از فعالان اجرای طرح نور در شهرستان بابل قدردانی شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902937

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • با این راهکار استرس را از خود دور کنید
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد