Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس گفت: امسال مشکلات فراوانی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و با این وجود به عملکرد تیمم افتخار می‌کنم.

به گزارش ایسنا، برانکو درباره حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا گفت: به بازیکنانم بابت نتایج و بازی‌های خوبشان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر تبریک می‌گویم. بعد از قهرمانی لیگ برتر توانستیم در سوپر جام قهرمان شویم و فعلا در جدول رده بندی با یک بازی کمتر دوم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: نتایج خوبی داشتیم و تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رفتیم. به بازیکنانم به خاطر بازی دیروز تبریک می‌گویم چون خیلی سخت است که بعد از یک نتیجه سنگین بتوانید چنین دیداری را نمایش دهید. آنها نشان دادند ورزشکار خوبی هستند و برای باشگاه، مردم و کشور خودشان جنگیدند. با افتخار از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کردیم. در آسیا مشکلات زیادی اشتیم. تمام بازی‌های خودمان را در بیرون از خانه برگزار کردیم. مشکلات زیادی از نظر داوری داشتیم. مقابل الریان به ناحق گل خوردیم. در بازی دوم با الاهلی که خیلی بهتر بودیم و پنالتی روی علیپور را نگرفتند.

سرمربی پرسولیس گفت: در بازی قبل هم به اشتباه پنالتی نگرفتند. پنالتی ما را نگرفتند. اگر عادلانه قضاوت می کردند سه گل به نفع ما گرفته می شد. تا دقیقه آخر به دنبال گل بودیم. نشان دادند با استحقاق به نیمه نهایی آمدیم. فقط کم تجربه بودیم که به فینال نرفتیم.

برانکو درباره اصرار بیش از اندازه به استفاده از ربیع خواه، بیرانوند و ... در بازی‌های اخیر اظهار کرد: دوست دارم که برای این‌ها دلیل و مدرک بیاورید. دیروز بیرانوند بد بازی کرد؟ بگویید که کجا بد بازی کرد؟ طبیعی است که هر بازیکنی تا حدی ضعف دارد و این طبیعی است. دیروز ربیع خواه خیلی خوب بود. چه کسی بهتر از او بود؟ در خط هافبک کسی بهتر از او بود؟ به تفاسیر دیگران گوش ندهید. چه کار کرد که می‌گویید بد بازی کردند. او و کمال بی ایراد بودند. ربیع‌خواه مقابل الاهلی بهترین بازیکن میدان بود. او پارسال خیلی خوب بازی کرد. چرا همه روی او زوم کردند. چرا بازیکنان دیگر را نمی‌بینند؟ اگر بازیکنان دیگر بد بازی کردند چر ا آنها را یادآوری نمی‌کنند. چون بعضی‌ها هوادار بازیکنان دیگر هستند و به آن‌ها نمی پردازند. من خودم بازیکنان را می بینم و اگر ربیع خواه هم یک روز بد باشد نیمکت نشین می‌شود.

او درباره خارج کردن مسلمان به دلیل ناآماده بودن و اینکه نوراللهی می‌توانست زودتر به بازی بیاید گفت: نوراللهی یک سال بازی نکرده و بازی اخیر هم بعد از یک سال دومین بازی او محسوب می‌شود. فوتبال واقعی پلی‌استیشن نیست. تا او به شرایط ایده‌آل برسد زمان می‌برد. تکرار می‌کنم که کامیابی‌نیا و ربیع‌خواه خوب بودند. آیا ما بهتر از الهلال نبودیم؟ چرا بیخود بحث می‌کنیم. مقابل استقلال خوزستان هم ربیع خواه ضعیف نبود. در بازی رفت با الهلال مانند کل تیم مان بد بود. کل تیم ما خوب نبود که قابل درک هم بود چون مشکلات زیادی داشتیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود ربیع خواه تاثیرگذاری واقعی را در خط هافبک ندارد تاکید کرد: ما انجام بازی با توپ‌های بلند را ممنوع کردیم و پاسکاری می‌کنیم. وظیفه او از چیزی که فکر می‌کنید متفاوت است. بازیکن های هجومی حریف را پوشش می دهند. او یک شرایط مساوی بین خط دفاع و حمله ایجاد می کند. چون سایت‌ها موجی را علیه بیرانوند و ربیع خواه راه انداخته‌اند و چون بازیکنان مدنظر آنها نیستند، این بازیکنان را مطرح می‌کنند. نوراللهی هم چند وقتی است بازی نکرده اما تلاش می‌کنیم مشکل او را حل کنیم. نمی‌دانم چرا بازیکنی را که خوب بازی می‌کند، نابود می‌کنند.

او درباره اینکه آیا وعده قهرمانی در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را می‌دهد؟ گفت: امسال گفته بودیم که در لیگ قهرمانان تا آخر می‌رویم و عملا هم تا مراحل پایانی آمدیم اما متاسفانه در مهم ترین بازی بیشترین مشکلات را داشتیم. بایرن هم با گواردیولا تا نیمه نهایی نیامد. هر کسی که به نیمه نهایی صعود می‌کند موفقیت بزرگی را به دست آورده است. مثلا من می‌توانم بگویم که به سیاره زحل می‌روم اما سعی می‌کنم منطقی و ورزشی صحبت کنم. دنبال بازی با استاندارد بالا هستم و تلاش می‌کنیم بازی با کیفیتی را انجام دهیم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: ما بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتبال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی با اشاره به نقش سرمربی ازبکستان گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌کذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. اما مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899953

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند