Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > آذربایجان غربی - دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور از بزرگترین بیمارستان خیریه کشور در ارومیه بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حسینعلی شهریاری ظهر امروز در سفر به استان آذربایجان غربی از بیمارستان امید به عنوان بزرگترین بیمارستان خیریه کشور بازدید کرد.شهریاری در این بازدید در گفتگوی اختصاصی با خبرآنلاین آذربایجان غربی با اشاره به هشتمین سال تاسیس مجمع خیرین سلامت گفت: خیرین و نیکوکاران ظرف این مدت تاکنون ۵هزار میلیارد تومان هزینه صرف حوزه بهداشت و درمان و سلامت کرده اند که در این میان برای تشویق مردم و خیرین برای سرمایه گذاری در این بخش نیاز به تبلیغات رسانه ها و صداوسیما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سرمایه گذاری در این حوزه، ماندگار است زیرا سلامت جامعه و افراد مختلف خانواده ها به این حوزه بستگی دارد.
دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور تصریح کرد: طرح تحول سلامت در بیمارستان های دولتی توانسته دغدغه خانواده ها را تاحدودی مرتفع سازد و نیاز است حمایت دولت از این طرح بیش از پیش ادامه پیدا کند.
شهریاری تاکید کرد: تعداد خیرین حوزه سلامت در سراسر کشور، حدود ۷۵هزار نفر است که این میزان خیر در ۵۶ مجمع خیرین سلامت و ۲۷۰ مجمع خیرین شهرستانی کمک می کنند.

عبدالمجید حمیصی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از بیمارستان خیریه امید گفت: مجمع خیرین استان طی سال های ۹۲ تا نیمه اول سال ۹۶ حدود ۳۰میلیارد تومان در عرصه سلامت استان در بخش های مختلف بهداشت و درمان کمک کرده اند.
وی اضافه کرد: یکصد خیر طی همایشی در مردادماه مورد تجلیل قرار گرفتند.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی تصریح کرد: این سفر، دومین سفر دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور است که با هدف امکان کمک خیرین دیگر استان ها و یا خیرین ایرانی ساکن در خارج کشور به حوزه سلامت و بهداشت استان آذربایجان غربی جلب کنند.
حمیصی گفت: مجمع خیرین سلامت نیز همانند ۹ تشکل دیگر، سازمان مردم نهاد به حساب می آید که برای تکمیل و احداث زیرساخت های حوزه سلامت و بهداشت فعالیت می کند، با این حال جلسات مختلفی برای هماهنگی با سمن های دیگر برای همکاری برگزار شده است.

گزارش: سینا پسران افشاریان

46

کلید واژه‌ها : استان آذربایجان غربی - طرح تحول سلامت - ارومیه - سلامت - خیرین و نیکوکاران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا

با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، غرفه شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم پزشکی و دارویی مالزی،  ۱۰ شرکت ایرانی تازه‌ترین تولیدات خود را در حوزه لوازم پزشکی و دارویی عرضه کرده بودند که مورد توجه بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان از کشور‌های مختلف قرار گرفت.

در این راستا، شرکت‌هایی از تایلند، هنک کنگ و میانمار از دارو‌ها و مکمل‌های دارویی تولید ایران استقبال کردند.
همچنین انواع لوازم جراحی اورتوپدی، ویلچر‌های فوق سبک با طراحی زیبا و متناسب با حجم و وزن بیمار و دستاورد‌های حوزه فناوری زیستی مورد توجه خریداران عمده این بازار قرار گرفت.

به گفته مدیر اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم پزشکی و دارویی مالزی، ایران، فرانسه و لتونی با ارائه صد‌ها دستاورد ویژه در حوزه داروسازی، تجهیزات و لوازم پزشکی برای نخستین بار به عنوان میهمانان ویژه در این نمایشگاه بزرگ شرکت کردند.

کاون تصریح کرد: محصولات ویژه شرکت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش دارو، لوازم جراحی اورتوپدی و توانبخشی مثال زدنی است و به نظر من به زودی جایگاه خوبی را در بازار‌های مالزی و منطقه جنوب شرق آسیا پیدا خواهد کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و دارویی تا ۳۱ فروردین ماه با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت فعال از ۱۵ کشور دنیا برگزار شد.

این نمایشگاه سالانه فرصتی برای تبادل دانش و تجربه و ارائه فناوری‌های نوین حوزه پزشکی میان ۱۰ کشور عضو اتحادیه آسه آن است.

دیگر خبرها

  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره