Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی عصر چهارشنبه در جلسه شورای ورزش همگانی استان در تالار امام جواد (ع) استانداری، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی تنها بحث رونق تولید و صنعت نیست، بلکه در همه ابعاد زندگی صدق می کند و وفق دارد.
وی با بیان اینکه هر آنچه باعث بهینه شدن میزان مصرف، منابع و بالابردن بهره وری شود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، اضافه کرد: اگر سلامت جامعه بیشتر شود به تبع آن بهره وری نیز بیشتر است، از سویی دیگر هزینه های آن نیز شرایط معکوسی خواهد داشت، و کاهش پیدا می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با نگران کننده توصیف کردن آمار بیماری در این استان گفت: یک سوم از مردم قم دارای مشکلات گوناگون اعم از فشار خون، اضافه وزن و دیابت هستند که یکی از راهکارهای رفع این معضل تقویت فرهنگ ورزش است.
استاندار قم افزود: اهتمام مردم نسبت به امر ورزش و کوشش برای تشویق آنان در بر طرف نمودن آسیب های مختلف جسمانی، فرهنگی و اجتماعی خیلی کمک می کند، و هر اقدامی در این زمینه صورت گیرد، ارزشمند خواهد بود، و تبعات آن نیز در عرصه های مختلف جامعه بسیار موثر است.
دومین شورای ورزش همگانی قم با هدف تبیین برنامه های این استان در هفته تربیت بدنی و تجلیل از ورزشکاران و هیات های ورزشی برتر استان برگزار شد.
26 مهرماه تا 2 آبان ماه هفته تربیت بدنی نامگذاری شده و ورزش، سلامت، امید و فرهنگ شعار امسال این هفته است.
7403/ 6133/ خبرنگار محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۱۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد مهدی اقبال‌پور بعدازظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران شمار پروژه‌های محرومیت‌زدایی را که توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا اجرا شد، هزار و۶۶۶ پروژه اعلام کرد و ارزش آن را ۶۷۵ میلیارد تومان بیان کرد.

وی افزود: از این تعداد ۳۷ پروژه به طول ۵۵ کیلومتر مربوط به راه روستایی، ۸۵ پروژه به طول ۱۳۰ کیلومتر آبرسانی، ۲۱ پروژه به میزان هفت هزار و ۴۰۰ متر مکعب احداث مخزن، هشت پروژه ایستگاه پمپاژ آبرسانی، ۱۰ پروژه برق رسانی در حوزه آبرسانی بوده است.

وی گفت: همچنین ۳۱ پروژه مدیریت بحران شامل احداث دیواره حفاظتی رودخانه‌ها، هشت پروژه لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها و ۵ پروژه فیبر نوری مخابرات نیز توسط بسیج سازندگی اجرا شده است.

سرهنگ اقبال پور از اجرای ۱۰ پروژه مخابراتی و سایت مخابرات و ۴۵ پروژه جاده بین مزارع به طول ۱۰۰ کیلومتر خبر داد و گفت: ۹۵ خانه محروم و ۳۲۰ گلزار شهدا نیز اجرا شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان مازندران با بیان اینکه ۴ پروژه مزرعه اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان اجرا شده است، گفت: چهار پل روستایی نیز احداث شده است.

وی از غرس ۲۰۰ هزار اصل نهال در سواحل مناطق شهری و روستایی خبر داد و اعتبار اجرای این طرح را ۱۰ میلیارد تومان بیان کرد.

سرهنگ اقباپور با اشاره به افتتاح ۹۰۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خرد ارزش ریالی این پروژه را ۱۴۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت ۴۰ صندوق قرض الحسنه به ارزش یک میلیارد تومان در استان فعال شده است.

وی بر پایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای بسیج سازندگی به تعداد ۲۲ مورد را ز دیگر برنامه‌ها بیان کرد و درباره خدمات اجتماعی و کمک مومنانه نیز گفت: ۸۰ هزار و ۱۰۰ فقره کمک مومنانه شامل البسه، پوشاک، لوازم التحریر، تبلت، بسته معیشتی، کارت هدیه و غیره به ارزش ۴۱ میلیارد تومان توزیع شده است.

سرهنگ اقبالپور ارزش ریالی پروژه‌های محرومیت زدایی و اشتغال زدایی را ۶۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت ۷۰۰ گروه جهادی نیز برای ارائه خدمات محرومیت زدایی به استان اعزام شده است.

کد خبر 6100590

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران
  • برگزاری جشنواره ایران دانا برای ترویج فرهنگ مالکیت فکری و اقتصاد دانش‌بنیان
  • برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
  • افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود