Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آپدیت فصل پاییز سال 2017 سیستم عامل ویندوز 10 توسط مایکروسافت ارائه شده و آماده دانلود است.

این نسخه از ویندوز 10 ابتدا در ماه آوریل در معرض آزمایش قرار گرفت و کاربران توانستند از نسخه آزمایشی آن بهره ببرند، اما اکنون نسخه کامل آن توسط این غول بزرگ نرم افزاری ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تمامی کاربران ویندوز 10 که سیستم عاملشان را تا نسخه آخر ارائه شده آپدیت کرده اند، می‌توانند با مراجعه به بخش Update ویندوز خود، درخواست دانلود نسخه پاییز ویندوز 10 مایکروسافت را بدهند و منتظر بمانند تا فایل‌های مورد نیاز دانلود و سپس نصب شود.

گفتنی است؛ اگر سیستم خود را چک کردید و نسخه جدید ویندوز 10 برایتان ارائه نشده بود، این پایان کار نیست. نا امید نشوید، به سایت رسمی مایکروسافت مراجعه و از بخش Windows 10 نسخه جدید ارائه شده را به صورت دستی دانلود نمایید و فایل نصبی آن را بر روی سیستم عامل خود اجرا نموده تا به آپدیت جدید دست یابید.

در ادامه تصویری از محیط نسخه پاییز ویندوز 10 را مشاهده می‌کنید :

 

انتهای پیام/

آپدیت «سازندگان پاییز» ویندوز 10  + تصویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است

عصر هوش مصنوعی به‌تازگی رونق پیدا کرده و برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان به‌دنبال مشارکت‌های جدید برای تقویت قابلیت‌های هوش مصنوعی خود هستند. سامسونگ به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان موبایل و یک تأمین‌کننده پیشرو در ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی، موقعیت بسیار خوبی در این زمینه دارد. به‌همین دلیل مایکروسافت ظاهراً قصد دارد همکاری سودمندی با این شرکت کره‌ای در زمینه هوش مصنوعی داشته باشد.

سامسونگ درحال‌حاضر با شرکت‌هایی مانند انویدیا در ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی آینده خود همکاری می‌کند. به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز به مشارکت با سامسونگ امیدوار است؛ این دو شرکت ظاهراً قصد دارند دراین‌باره یک جلسه سطح بالا با یکدیگر برگزار کنند.

براساس گزارش Kedglobal، «کونگ کی هیون»، رئیس کسب‌وکار نیمه‌هادی سامسونگ، به اجلاس MS CEO ۲۰۲۴ دعوت شده است. این اجلاس در ۱۴ مه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ردموند، واشنگتن برگزار می‌شود.

دلایل مایکروسافت برای همکاری با سامسونگ در زمینه AI
«بیل گیتس»، بنیانگذار مایکروسافت و «ساتیا نادلا»، مدیر عامل این شرکت، جلساتی پشت در‌های بسته با رئیس بخش نیمه‌هادی سامسونگ خواهند داشت تا راه‌های همکاری جدیدی را در حوزه هوش مصنوعی پیدا کنند. طبق گزارش‌ها، مایکروسافت علاقه‌مند به بررسی فرصت‌های توسعه و عرضه مشترک تراشه‌های هوش مصنوعی با سامسونگ است.

علاوه‌براین، مایکروسافت احتمالاً درنظر دارد خدمات هوش مصنوعی خود را برای گوشی‌های سامسونگ عرضه کند. در هوش مصنوعی گلکسی، بسیاری از پردازش‌های سنگین توسط سرویس‌های گوگل انجام می‌شود؛ بنابراین احتمالاً مایکروسافت در این زمینه قصد رقابت با گوگل را دارد و می‌خواهد سرویس‌های هوش مصنوعی خود را با گلکسی AI ادغام کند.

علاوه‌بر سامسونگ، مایکروسافت از مدیران SK Hynix، LG Electronics و SK Telecom نیز برای این رویداد دعوت کرده است. کارشناسان بر این باورند که ردموندی‌ها به‌ندرت از مدیران شرکت‌های مستقر در کره جنوبی برای حضور در این جلسات دعوت می‌کند. بنابراین، مایروسافت عزمی جدی برای اتحاد با دیگر شرکت‌ها در زمینه هوش مصنوعی دارد.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • تلویزیون‌های جدید TCL چه مشخصاتی دارند؟
  • آموزش: ده برنامه ضروری که باید روی رایانه جدید خود نصب کنید!
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403