Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در دیدار صمیمی با مرتضی رحمانی نهاد از جانبازان دوران دفاع مقدس و خانواده وی، اظهارداشت:

شما جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن همه ما دارید و ملت ایران نیز ملت قدردانی نسبت به شما ایثارگران و خانواده‌ معظم شهدا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهور افزود: دیدار با شما همیشه روحیه بخش است، انرژی می‌گیریم و احترام جامعه نسبت به ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس، نشان می‌دهد که ملت ایران زنده و قوی است؛ پای عهد و آرمان خود ایستاده و به ارزش‌های مکتبی پایبند است.

روحانی در پاسخ به ابراز لطف و تشکر خانواده جانباز مرتضی رحمانی، برای حضور و دیدار با ایشان، تصریح کرد: این کمترین کاری است که می‌توانیم به عنوان قدردانی‌مان از شما انجام دهیم.

مرتضی رحمانی نهاد زمستان سال 62 در منطقه چنگوله مهران و نیز در عملیات خیبر در بمباران جنگنده‌های رژیم بعثی به درجه رفیع جانبازی نایل شده است.

در این مراسم که حجت‌الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی نیز حضور داشت، رییس جمهور از این جانباز دوران دفاع مقدس و خانواده وی، با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی

‌به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

دیگر خبرها

  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!