Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@07:39:09 GMT

سرمربي استقلال: از مسئوليت فرار نکنيد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۰۸۹۹

سرمربي استقلال: از مسئوليت فرار نکنيد

خبرگزاري آريا - وينفرد شفر اين روزها مدام با اعضاي تيم استقلال جلسه مي‌گذارد، گويا او به اين نتيجه رسيده که مشکل تيم روحي است که بازيکنان نمي‌توانند تمرکز کافي داشته باشند.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، قرار بود تمرين ديروز استقلال ساعت 11 صبح شروع شود اما شفر بازيکنان را به جلسه 40 دقيقه‌اي در رختکن فراخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن هم 15 دقيقه با اعضاي کادر جلسه گذاشت.
شفر: از مسئوليت فرار نکنيد
در غياب مترجم آلماني شفر با تسلط نصف و نيمه به زبان انگليسي صحبت مي‌کند. ديروز مدير رسانه‌اي باشگاه حرف‌هاي او را براي بازيکنان ترجمه کرد، البته مک‌درموت، سجاد شهباززاده و تا حدودي اميد ابراهيمي نيازي به مترجم ندارند. شفر در جلسه فني درباره عملکرد بازيکنان در تمرين، ارائه بازي هدف‌دار و دقت در پاسکاري صحبت و به استقلالي‌ها تأکيد کرد دنبال دور کردن سريع و بدون هدف توپ از خود نباشند که اين کار به منزله فرار از مسئوليت است.
غفوري: کار پرسپوليسي‌ها بود
با ورود بازيکنان به چمن از وريا غفوري سؤال مي‌شد عکس تو در حال قليان کشيدن چطور به بيرون درز کرده است و دفاع راست ملي‌پوش استقلال گفت: اين کار، کار پرسپوليسي‌هاست که عکس مرا فتوشاپ کرده‌اند تا جوابي باشد براي فيلم قليان کشيدن بازيکن خودشان. استقلالي‌ها به وريا مي‌گفتند چرا عکس تو را فتوشاپ کردند، مي‌توانستند اين کار را با رحمتي، خسرو، ابراهيمي يا سجاد انجام دهند که او در جواب گفت فعلاً قرعه به اسم من درآمده است. قائدي ديروز هم اجازه شرکت در تمرين استقلال به دست نياورد و بايد ديد شفر چه زماني او را مي‌بخشد.
بالاخره سجاد گل زد
قبل از شروع رسمي تمرين بازيکنان مشغول شوخي و تمرين اختياري بودند. حسن بيت‌سعيد و اميد نورافکن دوست داشتند دروازه‌باني کنند، شهباززاده و جابر انصاري هم به آنها گل مي‌زدند و کلي سر به سر بيت‌سعيد گذاشتند. صحبت از حضور هوادار در بازي استقلال و نساجي شد و بازيکنان پيش‌بيني مي‌کردند بالاي 10 هزار نفر به ورزشگاه مي‌روند.
شفر پيگير وضعيت چشمي
شفر در ادامه جلسات خصوصي با استقلالي‌ها ديروز با روزبه چشمي صحبت کرد. پيرمرد آلماني ابتدا دو دستش را روي شانه‌هاي روزبه گذاشت و جوياي احوال روحي و جسمي‌اش شد. سپس از کيفيت فني اين بازيکن تمجيد کرد و از او خواست با روحيه به تمرين و بازي‌هايش ادامه بدهد و آينده‌اش را بسازد. با شديد شدن وزش باد برگ‌هاي درختان به سر و صورت حاضران در زمين مي‌خورد، شفر سريع گرمکن به تن کرد تا سرما نخورد. نصرا... عبداللهي هم آرام روي نيمکت نشست و تمرين را ديد و استقلالي‌ها از شيک بودن سرپرست تيم صحبت مي‌کردند و مي‌گفتند نشده ببينند عبداللهي يک پيراهن را دو مرتبه بپوشد.
سروصداي سرسام‌آور
از ساعت 12 ظهر سروصداي اتومبيل‌هاي حاضر در پيست اتومبيلراني کل مجموعه آزادي را تحت ‌تأثير قرار داد و بازيکنان هم از تحمل هر روزه صداي مهيب اتومبيل‌ها مي‌ناليدند و مي‌گفتند مگر اين جماعت کار ندارند که هر روز از ظهر تا غروب مي‌آيند مسابقه ماشين‌سواري مي‌دهند؟‌! اين‌ها از پول زياد به اين کارها افتاده‌اند.
دفاع سه نفره؟!
نيم‌ساعت بعد از شروع تمرين وينفرد شفر دوباره همه تيم را جمع و با آنها درباره تمرين صحبت کرد. به نظر بازيکنان هنوز نتوانسته‌اند برنامه‌هاي مورد نظر مربي آلماني را درست اجرا کنند. در تمرين هجومي اسماعيلي، جپاروف، ابراهيمي و شجاعيان بايد به شهباززاده اضافه مي‌شدند. در بخش تمرينات دفاعي مجيد حسيني يک گام عقب‌تر از پادواني و چشمي قرار مي‌گرفت و انگار شفر در حال آزمايش استفاده از 3 دفاع مياني و توانايي نفراتش براي اين شيوه دفاعي بود.
110
قرباني نمي‌رسد
جابر انصاري در تمرينات پرفشار گروهي شرکت نکرد تا بعد از بهبودي کامل با نظر پزشک به تمرينات اضافه شود. علي قرباني با آتل بسته شده به دور مچ دست راست تمرين کرد و بعيد به نظر مي‌رسد در ترکيب اصلي استقلال مقابل نساجي به ميدان برود. شفر صبح ديروز فيلم بازي نساجي و مس کرمان را گرفت تا بعد از ظهر در منزل تماشا کند و اگر لازم دانست امروز يا فردا جلسه آناليز مجددي براي شاگردانش لحاظ کند.
استقلالي‌ها که ديروز در نوبت صبح تمرين کردند، امروز بعد از ظهر تمرين مي‌کنند و فعلاً اعلام شده تا روز بازي با نساجي حتي 20 دقيقه ابتدايي تمرين اين تيم را نمي‌توان تماشا کرد. تيم نساجي هم ديروز ساعت 13:30 در زمين شماره 2 تمرين ريکاوري‌اش را برگزار کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از وضعیت تیمش بسیار راضی است و دوست ندارد با هیچ مربی دیگری مقایسه شود.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پر گل ۴ بر یک برنده شد. با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی یازده امتیاز اختلاف دارد و با پیروزی در دیدار بعدی اش قهرمانی خود را قطعی خواهد کرد.

به نقل از لوپاریزین، لوئیس انریکه روزهای درخشانی را در پاری سن ژرمن تجربه می کند و با این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرده است. او دوست ندارد که با دیگر مربیان پاری سن ژرمن مقایسه شود. انریکه بعد از پیروزی قاطع برابر لوریان گفت: من اصلا دوست ندارم که با کسی مقایسه شوم؛ چرا که شریط هر فصل متفاوت است و چنین مقایسه‌ای خوب نیست. همواره تلاش می‌کنم تا پایبند به اصول و تفکرات خود باشم و به همین خاطر بازیکنان باید برای خوشحال‌کردن هواداران نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

او ادامه داد: اکنون در شرایط خوبی به سر می بریم. برای یک مربی همواره لحظات تلخ و شیرین وجود دارد و خوشبختانه اکنون ما لحظات خوبی را تجربه می کنیم. برای قهرمانی در همه جام ها باید به میدان برویم. امیدوارم که تا پایان فصل هشت بازی دیگر انجام دهیم.

انریکه در پایان گفت: بازی بسیار خوبی را برابر لوریان به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. دوست دارم که همواره قهرمانی تیم به دست خود ما به دست آید و نه با کمک دیگر تیم‌ها. در دیدار امشب به چند بازیکن اصلی استراحت دادم و خوشبختانه بازیکنان نیمکت نشین هم آمادگی بسیار بالایی از خود نشان دادند و این نشان می دهد که ما یک تیم کامل و آماده‌ایم. هر مربی می‌خواهد ثابت کند که تیمش تنها یازده بازیکن نیست. برابر لوریان نشان دادیم بازیکنان جوان و بااستعداد بسیار باکیفیتی داریم که می‌توانند در آینده به تیم کمک زیادی بکنند و این واقعا خوشحال‌کننده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید