Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی گیتی‌پسند گفت که تیمش برای کسب مقام قهرمانی این فصل تلاش می‌کند و مدعیان در نیم‌‌فصل دوم کار بسیار سختی در پیش دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا افضل ، درخصوص شرایط تیمش و غیبت چند بازیکن اصلی در تمرینات گیتی‌پسند اظهار داشت:

خدا را شکر تیم ما وضعیت خوبی دارد. در این فصل بازیکنان خود را به دلیل بازی‌های آسیایی، مقدماتی جام ملت‌های آسیا و اردوهای مختلف به مدت دو ماه در اختیار نداریم و نمی‌توانیم با ۶ نفر به خوبی تمرین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا افضل در خصوص دیدار فردا (پنجشنبه) گیتی‌پسند مقابل تأسیسات دریایی در بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتسال گفت:

تأسیسات تیم بسیار باکیفیتی است و کادر فنی و مدیران بسیار خوبی دارد. زمانی که در مس سونگون و چند فصل قبل که در همین گیتی‌پسند بودم، همیشه دیدارهای تیم‌های من با تأسیسات دریایی بازی‌های خوبی از آب درمی‌آید. امیدوارم تماشاگران هم به خوبی از تیم ما حمایت کنند و دیداری بدون حاشیه برگزار شود. ان‌شاءالله هر تیمی که شایستگی کسب سه امتیاز این مسابقه را دارد، به برتری برسد.

سرمربی گیتی‌پسند در این باره که تیمش شانسی برای کسب قهرمانی نیم‌فصل ندارد، با بیان اینکه دوست دارد تیمش به قهرمانی این فصل دست یابد، تصریح کرد:

هدف باشگاه گیتی‌پسند این است که در پایان فصل به قهرمانی لیگ برتر برسد و با قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا در فصل آینده، برای جام باشگاه‌های جهان برنامه دارد. تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار می‌گیریم.

علیرضا افضل افزود:

مطمئناً کار تیم‌ها و مدعیان در نیم‌فصل دوم بسیار سخت خواهد بود و تیم‌ها در ادامه فصل برای بقا در لیگ برتر یا کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند. امیدوارم نیم‌فصل اول لیگ را با کسب سه امتیاز به پایان برسانیم و دل هواداران را شاد کنیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ،  یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: عنوان این دوره‌ها «قوانین و مقررات بیمه و مالیات»، «مدیریت کیفیت و تأسیسات گردشگری»، «صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری»، «تسهیلگری و کسب‌وکارهای کوچک در گردشگری» و «بازآموزی راهنمایان گردشگری» است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.


معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با اعطای گواهینامه با همکاری دو موسسه آوای طبیعت گلستان و موسسه نواندیشان نوای بارانک ورکان به‌صورت حضوری و در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود.


او یادآور شد: اعتبار دوره‌های مذکور با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط معاونت گردشگری استان از دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جذب شده است.


قندهاری بابیان این‌که آموزش زیربنای صنعت گردشگری است، تصریح کرد: زیرساخت و تجهیزات به‌تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و باکیفیت در حوزه گردشگری ارائه کند، لذا دوره‌های آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی بیشتر موردتوجه تأسیسات گردشگری قرار می‌گیرد.


او همچنین با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در حوزه گردشگری افزود: باوجود نیروهای آموزش‌دیده، فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل می‌شود، اما اگر نیروها آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی در خدمت‌رسانی مواجه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان