Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - «سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی با بازی حامد بهداد یکی از فیلم های بخش مسابقه بیست‌ و دومین جشنواره فیلم بوسان است.به گزارش سینماسینما،  حامد بهداد که برای حضور فیلم "سد معبر” در جشنواره بوسان حضور یافته است، عکسی از خود به همراه الیور استون رئیس هیئت داوران این جشنواره منتشر کرد.

این کارگردان مطرح و سیاسی هالیوود در حالی ریاست هیئت داوران جشنواره بوسان را بر عهده گرفته که چهره‌هایی چون بهمن قبادی از ایران، لاو دیاز کارگردان فیلیپینی برنده شیر طلای جشنواره ونیز، ژانگ سان-وو کارگردان کره‌ای و آنیس گُدار فیلمبردار فرانسوی او را در امر داوری فیلم‌ها یاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


آن ها فیلم‌های بخش "جریان‌های نو” مهم ترین بخش این رویداد سینمایی را که مجموعه‌ای از آثار سینمای آسیاست، داوری خواهند کرد.

استون برای دو فیلم "جوخه” و "متولد چهارم ژوئیه” برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی شد و با "قطار سریع‌السیر نیمه‌شب”ساخته آلن پارکر اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرد.

"دورز”، "جی‌اف‌کی”، "آسمان و زمین”، "نیکسون”، "اسکندر”، "دبلیو” و "وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد” از دیگر ساخته‌های این فیلمساز نیویورکی است.

فیلم سینمایی "سد معبر” به کارگردانی محسن قرایی و تهیه کنندگی بهمن کامیار به عنوان نماینده ایران اولین حضور جهانی‌اش را در بخش رقابتی این جشنواره سپری می‌کند.

این فیلم داستان قاسم کارمند اداره سدمعبر شهرداری را روایت می‌کند که در تلاش است وضعیتِ زندگیِ خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد.

حامد بهداد، باران کوثری، نادرفلاح، اکبر رحمتی، آواشریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی، بهرام سروری‌نژاد، سجاد رحیمی، غلام‌علی رضایی، فتح‌الله طاهری، مهدی میری، نگار عابدی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی، رونیکانعمت‌الله و محسن کیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیست‌ و دومین جشنواره فیلم بوسان از تاریخ ۱۲ تا ۲۱ اکتبر (۲۰ تا ۲۹ مهر) در کره جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس

قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال استون ویلا تمدید شد - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیگ برتری استون ویلا اعلام کرد که قرارداد سرمربی خود را تمدید کرده است. بدین ترتیب اونای امری با امضای قراردادی جدید خود را تا سال 2027 به شیرها متعهد کرد.

سرمربی اسپانیایی سال 2022 هدایت استون ویلا را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • (عکس) چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد