Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگو سیمئونه ، سرمربی اتلتیکو مادرید پس از توقف ناامیدکننده تیمش مقابل قره باغ که وضعیت آنها برای صعود از مرحله گروهی را بیسار پیچیده کرد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیگو سیمئونه ، سرمربی اتلتیکو مادرید پس از توقف ناامیدکننده تیمش مقابل قره باغ که وضعیت آنها برای صعود از مرحله گروهی را بیسار پیچیده کرد مدعی شد همچنان به بازیکنانش برای تغییر اوضاع، باور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتی در شبی که به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد و مطابق انتظار نتوانست از پس نماینده آذربایجان برآید و حالا با دو امتیاز از سه بازی، صعودش به دور بعد را اندک می‌بیند. به گزارش AS، سیمئونه پس از بازی به خبرنگاران گفت:

این نتیجه یعنی شکست؟ نه بازی مساوی شد و یک امتیاز گرفتیم. نیمه اول شانس‌هایی برای گلزنی داشتیم اما گلر حریف خوب کار کرد. نیمه دوم اما تا حدودی تمرکزمان را از دست دادیم و زمانی که باید، در مقابل دروازه خونسر نبودیم. از طرفی قره باغ هم به لحاظ دفاعی خیلی خوب عمل کرد. اگر بگویم فقط روی سه امتیاز این بازی حساب نمی‌کردم، دروغ گفته‌ام. اما حتی در این بازی ها نیز باید جنگنده و فرصت طلب باشید تا ببرید. کاری که ما امروز نکردیم و نبردیم. خطر حذف در دور گروهی؟ حالا گرچه همه چیز سیاه و ناامیدکننده به نظر می‌رسد اما خوش‌بینم و به بازیکنانم ایمان دارم که می‌توانند ورق را برگردانند. هنوز هم قوی، پر انرژی و مثبت اندیش هستم. وقتی قراردادم با اتلتی را امضا کردم، از مسئولیتم باخبر بودم. اعتمادی مطلق به این تیم دارم و مطمئنم وضعیت تغییر خواهد کرد. به هیچ عنوان این بازی را بدترین بازی فصل اتلتی نمی‌دانم. به نظرم اگر از اولین شانس‌مان استفاده می‌کردیم، نتیجه متفاوت بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!

به گزارش ورزش سه، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی جمعه 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد و تیم‌های صعود کرده به این مرحله برای صعود تلاش خواهند کرد.

جای خالی نساجی در این مرحله به چشم می‌آید و احتمال شگفتی‌سازی در این جام را از آن ها گرفته است، شکست نساجی مازندران با آلکاراز مقابل آلومینیوم اراک این امکان را از ساکت الهامی گرفت تا مجدد همراه با نساجی در جام حذفی شگفتی‌ساز باشد.

الهامی سابقه قهرمانی با نساجی در جام حذفی را دارد اما حذف زودهنگام پیش از پیوستن این مربی باعث شد تا تمرینات این تیم با تمرکز روی لیگ برتر و بازی‌های حساس برای بقا خواهد بود.

بازیکنان این تیم زیر نظر ساکت الهامی تمرین با نشاطی را پشست سر گذاشتند و پس از پیروزی مقابل تراکتور با انگیزه خاصی آماده بازی با ذوب آهن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است