Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@12:14:25 GMT

در اينستاي ستاره هاي خارجي چه خبر است؟ (105)

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۲۷۵۴

در اينستاي ستاره هاي خارجي چه خبر است؟ (105)

خبرگزاري آريا - برترين ها - نگين فاني نام: اينستاگرام، اين روزها تبديل به دفترچه خاطرات تصويري خيلي ها شده است. بسياري از چهره هاي شناخته شده دنياي هنر و ورزش هم، از اين طريق با طرفداران خود در دورترين نقاط جهان در ارتباط هستند. از سوي ديگر سعي دارند با اين روش هواداران بيشتري نيز براي خود دست و پا کنند که اين نيز خود به يک رقابت حيثيتي ميان سلبريتي هاي قرن 21 تبديل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حتي گاهي اوقات عکس هايي به اشتراک مي گذارند که جنجال بسياري به راه انداخته و خبرساز مي شوند، توجه رسانه ها و مردم به آنها جلب مي شود و شهرت بيشتري نيز براي آنها به ارمغان مي آورند. در اين سري مطالب ما سعي داريم به طور هفتگي گزيده اي از عکس هاي چهره هاي محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاريم.
شايد بتوان مراسم تلويزيوني «يک صدا هستيم» به ميزباني «جنيفر لوپز» و «الکس رودريگز» را مهم ترين اتفاق هفته ي گذشته ناميد. در اين مراسم که به نيت کمک به مردم پورتوريکو برگزار شده بود ستاره هاي بسيار زيادي حضور يافتند و به اين هدف کمک کردند. در نتيجه بيش از سي ميليون دلار با مشارکت مردم و اين ستاره ها براي کمک به رفع مشکلات مردم پورتوريکو جمع آوري شد.
«سوفي ترنر» و «جو جوناس» هفته ي گذشته با دادن خبر نامزديشان همه را غافلگير کردند!

«مارک رافلو» و «کريس همزورث» در کنار يکي از هواداران خود در مراسم افتتاحيه ي فيلم «تور: رنگاروک» در سيدني.

«مارک رافلو»، «تام هيدلستون»، «کيت بلانشت»، «کريس همزورث»، «تايکا وايتيتي»، «جف گلدبلوم» و «تسا ثامپسون» همه در مراسم افتتاحيه فيلم «تور: رنگاروک» در هاليوود حاضر شدند.

«جنيفر لوپز» و «الکس رودريگز» ميزبان شوي تلويزيوني «يک صدا هستيم» شدند تا با کمک هنرمندان بيشمار حاضر در اين مراسم براي مردم پورتوريکو کمک نقدي جمع کنند.

«سيه را»، همسرش «راسل ويلسون» و «هايدي کلوم» در کنار هم تماس افرادي که براي اهداي کمک هاي نقدي تماس مي گرفتند را جواب دادند.

«سلنا گومز» و «ونسا هاجنز» هم با هم در يک گروه بودند.

««ويلمر والدراما»، «ادگار راميرز» و «ماريسا تومي»، خاله ي جذاب مرد عنکبوتي در «مرد عنکبوتي: بازگشت به خانه»، از ديگر ستاره هاي حاضر در اين برنامه بودند.

«ريکي مارتين» که پيش از اين برنامه هم فعاليت هاي زيادي براي کمک به مردم زادگاهش، پورتوريکو، کرده بود، در برنامه ي «يک صدا هستيم» هم يک اجراي تأثيرگذار داشت.

«جرد لتو» و گل گلي هاي هميشگي اش روي جلد مجله ي «کلش».

وقتي «الن دي جنريس» مي خواهد در برابر ابهت «ديدي» کم نياورد.

«جيمي فاکس» در تبليغات يک برند نه چندان گران قيمت توليد کننده عينک طبي و آفتابي.

«کيت هادسون» هم هفته ي گذشته مهمان برنامه ي تلويزيوني «الن دي جنريس» بود.

«مايکل فاسبندر» و «آليشيا ويکندر» بالاخره ازدواج کردند! آن هم خيلي يواشکي!

شايعه باردار بودن «ريحانا» از اول تابستان تا به حال هر بار پررنگ شده و دوباره از ياد مي رود، اما خوب اين شايعه سازان بايد قبول کنند که اگر ري ري باردار بود تا به حال بايد نشانه هاي بارداري را خيلي واضح تر در وجود او
مي ديديم.

«جو منگنلو»، «سوفيا ورگارا»، «کولتون هاينس» و دوستش در مهماني پنجمين سالگرد آغاز به کار برند و بنياد خيريه ي «جس تايلر فرگوسن» به نام «Tie The Knot».

«هنري کويل» در اين عکسش فقط يک عروس کم دارد.

«مارگوت رابي» در يکي از عکس هاي فوتوشوتي که براي مجله ي «ال» آمريکا داشته است.

مجله «اينترتينمنت ويکلي» براي ويژه نامه ي هالووين خود چهار جلد مختلف با ستاره هاي سريال «سوپرنچرال» طراحي کرده است. جلد مخصوص «ميشا کالينز» که چندان هم ترسناک نيست.

«جنسن اکلس» هم با بچه گربه ي به اين بامزگي، حتي با اين قيافه ي جدي که به خودش گرفته هم چندان حال و هواي وحشتناکي ندارد.

«جرد پادالکي» هم... خوب، سعي خودش را براي ترسناک بودن کرده است.

«آنجلينا جولي» در مراسم افتتاحيه فيلم مستند جديدش به نام «جين» که قهرمان واقعي آن «جين گودال» همين خانم سپيد مويي است که در کنار آنجي ايستاده؛ او يک دانشمند رفتارشناسي جانوران است.

«بيانسه» در حال نمايش گردنبندي که به نام خودش مزين شده است!

«مايلي سايرس» هم در کنار «ليام همزورث» براي حمايت از «کريس همزورث» در مراسم افتتاحيه ي فيلم «تور:رنگاروک» شرکت کرد.

احتمالا براي اين که از شر اين ريش هاي سفيد «راک» راحت شويم بايد دعا کنيم هر چه زودتر فيلم برداري «آسمان خراش» به پايان برسد.

«آريانا گرانده» تولد مادربزرگ نود و دو ساله اش را تبريک گفت.

«زک افران» هم با اين عکس نه چندان جديد تولد چهل و نه سالگي «هيو جکمن» را تبريک گفت.

«رابرت داوني جونيور» در دنياي واقعي هم «سموئل جکسون» را به همان اندازه اي که آيرون من به نيک فيوري علاقمند است دوست دارد.

يکي از عکس هاي «فرگي» از فوتوشوتي که براي مجله ي «لوئومو وگ» داشته است.

«جاستين تيمبرليک» کمي قبل از مراسم افتتاحيه ي فيلم «چرخ شگفت انگيز»؛ از ديگر ستارگان اين فيلم جديد «وودي آلن» مي توان از «کيت وينسلت» نام برد.

«رايان رينولدز» در کنار يکي از عوامل فيلم «ددپول2»؛ او از همين حالا دلش براي روزهاي فيلم برداري تنگ شده است.

«بليک لايولي» در يکي از هفت لباسي که فقط طي يک روز براي اکران و تبليغات فيلم جديدش به نام «فقط تو را مي بينم» در مراسم هاي مختلف به تن کرد. بي دليل که به يکي از شيک پوشترين زنان هاليوود تبديل نشده
است!

باز هم «جيمي کينگ» و پسرش «لئو تيمز» که خيلي هم بامزه و دوست داشتني است.

«ميشل فايفر» ستاره ي پنجاه و نه ساله ي زيباروي هاليوودي روي جلد مجله ي «اديت»؛ او به تازگي با بازي در فيلم «مادر» تحسين منتقدان را برانگيخته بود.

«زندايا» جان، ما موهايت را فرفري و پريشان مي پسنديم.

«ميسي ويليامز» در حال امضا کردن پوسترهاي فيلم کوتاه «Stealing Silver» که در حال حاضر دارد مراحل پس از توليد را مي گذراند.

از قيافه ي اين جناب سگ اين طور به نظر مي رسد که قصد خوردن «لوک ايوانز» را داشته باشد.

«نيک جوناس» هم با انتشار همان عکسي که «سوفي ترنر» و «جو جوناس» با آن نامزديشان را اعلام کرده بودند اين اتفاق مهم را به آنها تبريک گفت. اما خوب چون خود آن عکس چيزي جز دو تا دست نبود ما ترجيح داديم براي دادن اين خبر يکي از عکس هاي خود نيک را انتخاب کنيم.

«شاهزاده ويليام» در حال تماشاي رقص همسرش «کيت ميدلتون» با خرس پدينگتون. همان طور که قبلا هم گفتيم کيت باردار است و فرزند آنها اوايل بهار به دنيا خواهد آمد.

«مسي» و جوجه ها.

«کريس رونالدو» و مادر فرزند چهارمش در بهترين رستوران مادريد، البته به قول خود کريس!

«نيمار» با اين عکس درکنار پسرش روز کودک را تبريک گفت.

گويا «مارکو آسنسيو» به عنوان بهترين فوتباليست چپ پا بعد از «مسي» معرفي شده است.

مثل اين که «بوراک اوزچيويت» کلا فراموش کرده دکمه هاي لباسش را ببندد.

«سرناي ساري کايا» در يک روز باراني در استانبول؛ هر چند ما هيچ اثري از باران در عکس نمي بينيم.

حدس زدن نسبت فاميلي «نورگول يشيل چاي» با اين خانم فهميدن اين که او خواهر بزرگترش است، با توجه به شباهت آنها کار چندان سختي نيست

ما که نه مي دانيم، نه مي خواهيم بدانيم «هاديسه» اين لباسش را از کجا خريده است، اما يک زماني خواهرش همه ي لباس هايش را مي دوخت. البته آن زمان ها هنوز اينقدر معروف نشده بود.

«ايرم دريجي» بعد از مدتي طولاني بستري بودن در بيمارستان بالاخره سلامت خود را به طور کامل بازيافته و دوران نقاهت را هم پشت سر گذاشته است.

«دمت آکالين» در سفر به شهرشان و پس از زيارت مقبره ي يکي از بزرگان.

«عامر خان» در کنار «ويرات کهلي» کاپيتان تيم ملي کريکت هند که يک عالمه هم از او تعريف کرده است.

«ژاکلين فرناندز» ستاره ي سريلانکايي سينماي هند در کنار پدرش در دوبي؛ البته جهت رفع سوء تفاهم هاي احتمالي اين سربند صورتي در واقع متعلق به ژاکلين است.

«آليا بهات» در مغازه ي جديد «گوري خان» همسر «شاهرخ خان» که از چهره هاي شناخته شده ي هند در زمينه ي طراحي داخلي است.

«بيپاشا باسو» و خانواده در روز تولد مادرش که او را در سمت راست تصوير مي بينيد.

«هريتيک روشن» و پسرهايش در مراسمي که مادرشان ميزباني آن را به عهده دارد، البته فقط دوتاي وسطي پسرهاي او هستند.

«سلمان خان» در کنار برادرهايش «ارباز خان» و «سهيل خان» و خواهر و شوهر خواهرش.

«نام جو هيوک» زير اين عکسش از هوادارانش خواسته بود که براي تيم بيسبال محبوبش دعا کنند.

«سونگ هي کيو» روي جلد مجله ي «ووگ» کره.

«کيم سو هيون» و يکي ديگر از عکس هاي تبليغاتي بيشمارش.

از قيافه ي «لي جون کي» معلوم است که تازه از خواب بيدار شده و در حال صرف صبحانه است.

«ليتوک» در حال استراحت در وقفه ي ايجاد شده در يکي از فوتوشوت هايش.

در هيچ يک از عکس هاي قبلي و بعدي «سونگري» چنين خالکوبي هايي روي بدنش ديده نشده اند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ستاره لهستانی خط حمله بارسلونا سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما در حال حاضر آینده او در بلوگرانا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به دلیل چند نمایش ضعیف در این فصل و روند طولانی گل نزدن او، در مقطعی از فصل اعلام شد که ممکن است لواندوفسکی در پایان فصل بارسلونا را ترک کند.

پس از آن بود که باشگاه‌های عربستانی هم به جذب این مهاجم ابراز علاقه کردند و حتی بسیاری از نشریات هم گزارش دادند که لواندوفسکی پیشنهادات سعودی‌ها را در نظر می‌گیرد اما اکنون به‌نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.

او در مصاحبه جدیدی گفت: «برای من ترک بارسلونا در این تابستان قطعا امکان‌پذیر نیست. از نظر بدنی احساس خوبی دارم. از امروز تا حداقل دو سال دیگر این وضعیت ادامه دارد. وقتی دیگر از نظر بدنی در سطح بالایی نباشم، شروع به فکر کردن می‌کنم.

علاوه‌بر آمادگی جسمی، جو تیم را هم دوست دارم. هواداران عالی هستند، با هم‌تیمی‌ها و مربیان رابطه خوبی دارم. بازیکنان خوبی در تیم وجود دارد و ما می‌توانیم با همدیگر در فصل آینده به دستاوردهای خوبی برسیم.»

دیگر خبرها

  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • (تصاویر) همبستگی دانشجویان خارجی کیش با دانشجویان آمریکایی
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!