Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، سردار سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، عصر روز گذشته در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فضای مجلازی و رسانه کنکره ملی شهدای دانشجو در تبریز، تقویت هویت انقلابی و اسلامی ملت ایران را مهم‌ترین راهکار مقابله با استحاله فرهنگی در فضای مجازی اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی دشمنان در فضای مجازی استحاله فکری و از بین بردن ریشه‌های فرهنگی و اجتماعی ملت ایران است که این کار را با هویت‌سازی انجام می‌دهند بنابراین راه تقابل با این توطئه تقویت هویت انقلابی و اسلامی ملت ایران است
وی با بیان ضرورت برنامه‌ریزی اصولی در فضای مجازی افزود: نسل اول انقلاب اسلامی با مقاومت و ایثار با خلق حماسه تن در برابر تانک به دشمن اجازه تصرف سرزمین ایران را ندادند و اکنون نسل دوم و سوم انقلاب به ویژه دانشجویان نباید به دشمن اجازه تصرف افکار و اذهان را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرلشکر صفوی، همچنین با تاکید بر لزوم ترویج علوم و معارف دفاع مقدس در فضای مجازی گفت: علوم و معارف دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت، مفاهیمی عارفانه، عالمانه و هوشمندانه برخاسته از جهان بینی قرآنی و اسلام ناب محمدی است و ما و شما دانشگاهیان رسالت خودمان بدانیم که این تفکر برتر و مفهوم عمیق را در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های بر خط و رسانه‌های تصویری ترویج دهیم.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: اگر بتوانیم فرهنگ و معارف دفاع مقدس و سیره عملی شهدای عالی مقام خودمان را با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهای ارتباطی نهادینه سازی کنیم، آن وقت فضای مجازی مهمترین رکن مقابله با دشمن خواهد بود.
وی در ادامه با اشاره به صحبت‌های سخیف و ضدایرانی رئیس جمهوری آمریکا گفت: ترامپ باید بداند دوران زورگویی و عربده کشی از موضع یک ابر قدرت، سال‌ها پیش به پایان رسیده و قدرت جهنمی آمریکا رو به افول و فرسایش است.
سرلشکر صفوی، تروریستی نامیدن سپاه را اشتباه دیگر رئیس جمهوری آمریکا دانست و گفت:
به رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد می‌کنم قدرت سپاه را از نظامیان خودش در عراق، سوریه و خلیج فارس سئوال کند.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: رئیس جمهوری آمریکا باید بداند که پیوستگی ملت با سپاه پاسداران و نیروهای مسلح اساس اقتدار نیروهای مسلح ایران و سپاه پاسداران یکی از ارکان قدرت دفاعی و ملی ایران است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری

به گزارش خبرنگار مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا درباره تمهیدات در نظر گرفته شده در فضای مجازی در مورد کنکور سراسری اعلام کرد: از هفته اول نوروز طی ظرفیت سازی‌هایی که انجام گرفت اقداماتی را انجام دادیم.

وی افزود: طرح‌های عملیاتی توسط واحدهای پلیس فتا در سراسر کشور انجام و در حوزه‌های مختلف از جمله پلتفرم‌های خارجی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ رصدهایی انجام گرفت.

رئیس پلیس فتای کشور خاطرنشان کرد: بر اساس رصدهایی که انجام گرفت حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

کد خبر 6082096

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر
  • گاف جدید بایدن: به اسرائیلی‌ها گفتم به حیفا حمله نکنید!+ فیلم
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی