Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- عضو شورای اسلامی شهر الوند گفت: با تصمیم شورا یک مجموعه ورزشی در اختیار کانون معلولین توانا قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خمسه چهارشنبه شب در نشست با بنیانگذار کانون معلولین توانا، از تصمیم مجموعه مدیریت شهری الوند مبنی بر تخصیص مجموعه ورزشی واقع در ورزشگاه امام علی(ع) الوند به کانون معلولین شعبه الوند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ظرفیت ایجاد بستر برای ورزش‌های انفرادی و گروهی در این مجموعه وجود دارد و افراد دارای معلولیت از این امکان بهره‌مند شوند.

خمسه بر لزوم ایجاد استخرهای ویژه برای آب درمانی معلولان و سالمندان تاکید کرد و گفت: شورا و شهرداری الوند در صورت آمادگی سرمایه‌گذار و بخش خصوصی آماده اجرای طرح استخر و آب درمانی هستند.

نماینده مردم الوند در شورا با بیان اینکه امروز مدیریت دنیا به عهده اندیشه‌هاست افزود: پس از انقلاب کشاورزی و صنعتی؛ انقلاب فراصنعتی رویداد عظیمی بود که به وقوع پیوست و نگرش انسان را از جسم و ماشین به تفکر و اندیشه سوق داد.

یک هکتار زمین برای ایجاد آب‌درمانی به کانون توانا اختصاص داده می‌شود

محمد عبداله‌پور، عضو شورای اسلامی شهر الوند در این نشست بر نیاز مبرم بسیاری از معلولان به جلسات کاردرمانی و آب درمانی تاکید کرد و گفت: این گروه از جامعه برای دریافت خدمات مورد نیاز خود به شهر قزوین سفر می‌کنند در حالی‌که برخی از آنها بضاعت مالی  چندانی ندارند.

وی بر  لزوم در پی گرفتن پروژه‌های کاردرمانی و آب درمانی اشاره کرد و افزود: این امر علاوه بر رفع نیاز معلولان و جلوگیری از سفرهای مداوم آنها به شهرهای اطراف، نیاز آنها را در شهر محل سکونت خود تامین کرده و از صرف هزینه‌های بالا ممانعت می‌کند.

رئیس کمیسیون مالی- حقوقی شورای اسلامی شهر الوند بیان کرد: شورای شهر و شهرداری تمایل به تخصیص زمینی به کانون توانا شعبه الوند به‌منظور ایجاد کاردرمانی و آب درمانی دارد تا نیاز درمانی معلولان را مرتفع کرده و قدمی در راستای رفع دغدغه معلولان بردارد.

عبداله‌پور خاطرنشان کرد: زمین مذکور در مجموعه ورزشی امام علی(ع) و به مساحت یک هکتار نظر گرفته شده تا کانون توانا این پروژه را با استانداردهای مورد نظر خود احداث کند.

وی همچنین از سید محمد موسوی خواست تا ضمن عضویت در 《ستاد بحران صنعت》شهر صنعتی البرز، این ستاد را از ایده‌ها و راهکارهای خود منتفع کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرورده‌های نفتی منطقه سبزوار در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سوخت بخش‌های کشاورزی صنعت و معدن شهرستان بردسکن گفت: بیشترین قاچاق سوخت در بخش کشاورزی صورت می‌گیرد که باید متولیان امر تدابیر لازم اتخاذ کنند و تمامی ادوات کشاورزی را به دستگاه جی پی اس مجهز کنند.

حمید مظفری‌نژاد با اشاره  به ظرفیت و پتانسیل‌های شهرستان بردسکن در بخش معدن، کشاورزی و صنعت افزود: بر اساس نیاز سوخت را به شهرستان بردسکن اختصاص خواهیم داد و نخواهیم گذاشت رونق تولید و رشد اقتصادی در منطقه متوقف شود.

وی از فرماندار بردسکن خواستار اختصاص هزار متر مربع زمین برای احداث ساختمان اداری ناحیه نفتی بردسکن شد و قول داد در صورت تامین زمین مورد نیاز و سند آن به نام شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی ثبت شود این طرح را تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهیم داد.

علی دهقان‌زاده فرماندار بردسکن هم این نشست با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ واحد معدنی و وجود راه‌های مواصلاتی و بخش کشاورزی این شهرستان گفت: بردسکن دومین شهر معدنی استان خراسان رضوی و پایتخت تولید مس در شرق کشور است و نباید شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی در تامین سوخت مورد نیاز شهرستان سخت‌گیری کند.

 

دیگر خبرها

  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • چین F_۲۲ آمریکا را فلج کرد! آیا فناوری جدید در اختیار ایران قرار می‌گیرد؟
  • حال ناخوش معلولان کردستانی و پیشنهاد تکراری آقای مدیر!