Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در تمام شهرستان‌های این استان خبرداد.

سیروس پاک‌فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش به متولیان ورزش در استان فارس ، اظهار داشت: این برنامه‌های پیاده‌روی صبح فردا جمعه با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی در شهرستان‌های استان فارس و اداره‌های ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شهر شیراز و مناطق مختلف شهر شیراز نیز پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برگزار می‌شود بیان کرد: یکی از این برنامه‌های ساعت 17 عصر امروز پنج‌شنبه در پیاده‌راه سلامت واقع در بلوار چمران جنوبی با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی شیراز، شهرداری شیراز، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس و سپاه ناحیه ثارالله برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با اشاره به اینکه برنامه‌های پیاده‌روی در راستای ایجاد یک نشاط عمومی در جامعه و تشویق مردم به مشارکت بیشتر در ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود افزود: ورزش همگانی امروز یک اولویت مهم در برنامه‌های ورزشی کشور به شمار می‌رود و باید نهادهای مختلف توجه به ورزش همگانی و فرهنگ‌سازی اداره کل ورزش و جوانان را همراهی کنند.

مشاورعالی فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه در سال‌های گذشته شاهد افزایش مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی بوده‌ایم بیان کرد: این موضوع با برگزاری برنامه‌های مختلف اجرایی و کارگاهی روز به روز در حال ادامه یافتن است که از جمله آن می‌توان به برگزاری دوره بین‌المللی ورزش و خانواده در شیراز به منظور پیوند ورزش و خانواده‌ها اشاره کرد.

پاک‌فطرت گفت: خانواده‌ها به ویژه پدران و مادران می‌توانند نقش موثری در تشویق اعضای خانواده به ورزش همگانی داشته باشند و این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

پاک‌فطرت با بیان اینکه هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس امسال نیز همانند سال‌های گذشته برگزاری پیاده‌روی‌های بزرگ خانوادگی در شهرستان‌های استان را دنبال می‌کند خاطرنشان کرد: به زودی در شهرستان داراب این پیاده‌روی بزرگ برگزار و در قالب برنامه صبح و نشاط از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

وی گفت: برای برگزاری این پیاده‌روی‌های خانوادگی که همراه با معرفی پتانسیل شهرستان‌های مختلف استان فارس در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و گردشگری است فرمانداران شهرستان‌ها می‌توانند در مکاتبه با هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس اعلام آمادگی کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: در سال گذشته جهرم میزبان این پیاده‌روی بزرگ بود که با استقبال حدود 100 هزار نفری برگ زرینی بر افتخارات ورزشی این شهرستان افزود.

به گزارش تسنیم، هر ساله از 26 مهر به مدت یک هفته به نام هفته‌تربیت‌بدنی نامگذاری شده و در این هفته برنامه‌های مختلف ورزشی در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41382/P1377/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت

علی دانشمندفرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور اظهار کرد: خوشبختانه سطح ورزشکارانی که در این مسابقات حضور پیدا کردند از نظر فنی بالا بود.

وی افزود: استعدادهای درخشانی به ورزش بوکس کشور در این مسابقات معرفی شدند که قطعا آینده بوکس ایران را خواهند ساخت.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به میزبانی ملایر گفت: در این چند روزه شاهد بودیم که تمام مسئولان ملایر برای برگزاری مطلوب این مسابقات شبانه‌روز تلاش کردند و انصافا سنگ تمام گذاشتند.

دانشمندفرد خاطرنشان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت بوکس استان همدان و مدیران ورزشی ملایر به جهت فراهم کردن بهترین امکانات تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بوکس کشور بیان کرد: با استخدام مربیان کوبایی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام که به صورت زیرساختی آینده بوکس کشور را بسازیم.

دبیر فدراسیون بوکس عنوان کرد: به دنبال استعدادیابی و پیدا کردن نخبه‌های بوکس برای المپیک‌های آینده هستیم نا بتوانیم مدال کسب کنیم.

دانشمندفرد با بیان اینکه بوکس از محدودیت خارج شده است، گفت: امروز دیگر بوکس ورزش مظلوم کشور نیست و از محدودیت خارج شده و نگاه مدیران ورزش کشور به این ورزش تغییر کرده است.

وی افزود: همچنین امروز بوکس به خوبی توسط صدا و سیما و رسانه‌ها پوشش داده می‌شود که باعث استقبال خانواده‌ها از این رشته شده است.

کد خبر 6092626

دیگر خبرها

  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است